۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83383756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوندگان گلستان در جام کازانف قزاقستان ۱ طلا و یک نقره گرفتند

گرگان ـ ایرنا ـ تیم اعزامی دوندگان گلستان به مسابقات بین المللی کازانف قزاقستان در روز اول این رقابت ها موفق به کسب ۱ مدال طلا و یک نقره شد.

در روز اول بیست و نهمین دوره این رقابت ها در شهر آلماتی قزاقستان، رضا مقدم پرتاب گر گلستانی در ماده پرتاب وزنه با رکورد ۷۲ متر و ۳۷ سانتیمتر به مدال طلا دست یافت.

مقدم تجربه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را دارد اما در این رقابت ها موفق به کسب مدال نشد.

همچنین حمیده اسماعیل نژاد دیگر ورزشکار تیم گلستان در این رقابت ها در دوی دویست متر با زمان ۲۴ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه مدال نقره را به گردن آویخت.

سید هادی مداحی، حمیدرضا کیا، جواهر زمانی، آیلین بابکی، سمانه کوهکن، یعقوب آرخی و الناز کمپانی دیگر ورزشکاران گلستان در این مسابقات هستند.

در این مسابقات دوندگانی از کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، اوکراین، تاجیکستان، هند، ترکمنستان، گرجستان و بلاروس حضور دارند.
تیم گلستان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با ۱۳ ورزشکار در رشته های دو سرعت صد متر، دویست متر، چهار صد متر، چهارصد متر با مانع، چهار در چهارصدمتر، چهار در صد متر، صد و ده متر با مانع، هشتصد متر، هزار و پانصد متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب نیزه و پرش با نیزه در این رقابت ها شرکت کرده است.
مسابقات بین المللی کازانف از مهمترین مسابقات بین المللی رشته دوومیدانی است که مدال آوری در آن بخشی از سهمیه حضور در مسابقات المپیک و بازیهای آسیایی محسوب می شود.
 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha