۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
کد خبر: 83383602
T T
۰ نفر

فرآیند جدایی «پوگبا» از یونایتد در جریان است

۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۸
کد خبر: 83383602
فرآیند جدایی «پوگبا» از یونایتد در جریان است

تهران- ایرنا- مدیر برنامه های «پل پوگبا» ستاره باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه با روزنامه تایمز اعلام کرد که موکل فرانسوی‌اش آماده جدایی از یونایتد در تابستان سال جاری بوده و فرآیند انتقال وی در جریان است.

پوگبا که در سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۸۹.۳ میلیون پوندی که در آن زمان رکوردشکن محسوب می شد، از یوونتوس راهی اولدترافورد شد و با وجود به ثمر رساندن ۳۱ گل در ۱۴۲ بازی در مجموع رقابت ها، عملکرد پُرنوسانی از خود به نمایش گذاشت.

در این بین، «ماینو رایولا» مدیر برنامه های وی، اظهار داشت: همه افراد در باشگاه از سرمربی تا مالک از خواسته پوگبا آگاهند؛ همه می‌دانند که او قصد دارد از یونایتد جدا شود و ما هم در مسیر این انتقال قرار داریم.

رسانه‌های بریتانیایی گمانه زنی‌هایی را در خصوص پیوستن وی به رئال مادرید و «زین الدین زیدان» مطرح کرده و برخی دیگر نیز بازگشت هافبک فرانسوی به یوونتوس را محتمل خوانده‌اند.

پوگبا ماه گذشته در جریان یک تور تبلیغاتی در توکیو، مدعی شد که "اکنون زمان مناسبی برای چالشی تازه در جایی دیگر است. "

منابع شبکه تلویزیونی ای اس پی ان پیش تر گفته‌اند که «اوله گانر سولسشر» سرمربی یونایتد پوگبا را در برنامه‌های تور پیش از آغاز فصل شیاطین سرخ قرار داده و قرار است بازی های آماده سازی این تیم در استرالیا انجام شود.

با این حال رایولا همراهی پوگبا با یونایتد را در این تور تایید نکرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha