۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۲
کد خبر: 83383524
T T
۰ نفر
بخشداران مطالبه گر باشند

خرم آباد – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بخشداران استان صف اول مقابله و احضا مشکلات هستند که باید در این راه مطالبه گر باشند.

به گزارش ایرنا، احمد مرادپور روز شنبه در جلسه بخشداران مناطق سیل زده استان افزود: در حالیکه رویارویی با مشکلات مردم توسط بخشداران صورت می گیرد اما این افراد در سیستم اداری مظلوم هستند چرا که امکانات و اختیارات آنها در مقابله با مشکلاتو حجم وظایف بسیار اندک است.

وی خواستار بازنگری وزارت کشور در این زمینه شد و تصریح کرد: در برخی موارد مشکل یک بخش به دلیل شرایط نامناسب جفرافیایی و واقع شدن در مناطق سخت گذر، بیش از مشکلات یک شهر است و این در خالی است که بخشداری ها آنچنان که باید، دیده نمی شوند.

وی با بیان اینکه بخشداران جزییات و اطلاعات جامع تری نسبت به برخی فرمانداران دارند گفت: در جریان سیل اخیر نیز بخشداری ها زحمات بسیاری کشیدند اما مورد توجه نبود و رسانه ای نشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نبود نیروی انسانی و تجهیزات را از مشکلات بخشداری ها برشمرد و تاکید کرد: باید جلسات بررسی مشکلات بخشداری ها و بخش های تابعه ماهیانه به حضور مدیران کل مربوط برگزار و تصمیمی گیری شود.

۷۲۶۹/‏۶۰۶۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha