۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83382235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالیات، بهترین جایگزین خروج نفت از درآمدهاست

بندرعباس-ایرنا- امام جمعه بندرعباس گفت: در شرایط تحریم تحمیلی از سوی استکبار جهانی، پرداخت مالیات بهترین جایگزین خروج نفت از درآمدها و راهی برای اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: همچنین راه اندازی و حمایت از تولید، چرخه اقتصاد جامعه را قوی‌تر و وابستگی به نفت را کمتر می‌کند.

خطیب نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به اینکه باید در بخش‌های صنعت و کشاورزی حمایت‌های بیشتری صورت گیرد خاطر نشان کرد: تولید فکر و اندیشه نیز باعث افزایش علم و پیشرفت در کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز قلم بیان داشت: قلم های مقدس در کشور اسلامی ایران باید هدف دار و متناسب با نیازهای مردم جامعه هماهنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: امروزه جامعه به امید حقیقی نیاز دارد و اصحاب قلم علاوه بر ترویج دین داری و عفت عمومی، این وظیفه را نیز برعهده دارند.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: کمک همه مردم جامعه به ارگان‌هایی مانند کمیته امداد و تبلیغات اسلامی که امام راحل بنیانگذار آنها بوده است باید بیش از هر چیزی در اولویت قرار گیرد زیرا افرادی به حمایت‌های دنیوی و اخروی این دو نهاد نیاز دارند.

۹۹۴۴/‏‬ ۶۰۴۸

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha