اهدا اثر فرهنگی مربی تنیس روی میز ایران به نمایندگان خارجی

تهران- ایرنا- مربی تیم تنیس روی میز کارگران ایران در بازی‌های جهانی اسپانیا در یک اقدام ارزشمند فرهنگی، تابلو خوش‌نویسی آثار خود را به نمایندگان تیم های خارجی اهدا کرد.

«هاشم صحراگرد» امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در این خصوص، افزود: در کنار کار تخصصی خودم یعنی وکالت و همچنین تنیس روی میز، کار خطاطی انجام می‌دهم و از مدرسان انجمن خوشنویسان ایران هستم. همچنین برای اشاعه پیام صلح و دوستی مردم ایران به جهانیان و معرفی هنر والای خوشنویسی و آشنایی بیشتر کشورها با این هنر ایرانی، تصمیم گرفتم تعدادی از آثار خودم را به بازیکنان و مربیان تیم‌های خارجی اهدا کنم.

وی گفت: تابلوهای اهدا شده مربوط به اشعار شاعر بلند آوازه ایران خیام است که دارای شهرت جهانی است. البته این آثار با ترجمه انگلیسی به مربیان و بازیکنان خارجی حاضر در رشته تنیس روی میز مسابقات اهدا شد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

مربی تیم تنیس روی میز کارگران ایران ادامه داد: سال گذشته نیز در بازی‌های کمپانی‌ها و شرکت‌های جهان در پاریس نیز این کار را انجام دادم که استقبال خوبی از آن شد و این برنامه را امسال در اسپانیا تکرار کردم.

صحراگرد همچنین در خصوص مسابقات گفت: مسابقات در بخش مردان با حضور ۹ تیم در ۳ گروه برگزار شد که هر ۲ تیم ایران قهرمان و نایب قهرمان شدند.

وی ادامه داد: در دوبل مردان تیم ۲ نفره مجید احتشام زاده و هادی صبحی قهرمان شدند و تیم ۲ نفره احمد حکیمی و عباس فروغی دوم شدند و تیم رمضانعلی محمودی گلستانی و مهدی قطبی احمدی به مقام سوم رسیدند. ۲۰ تیم در مسابقات دوبل حضور داشتند.

مربی تیم تنیس روی میز کارگران ایران خاطرنشان کرد: در بخش تیمی ویدا عبدی، مهسا کردی پور و رقیه حق شناس دوم شدند و در دوبل هم مهسا کردی و ویدا عبدی صاحب مدال نقره شدند.

ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از روز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه (دوم جولای) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شد و ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کاروان ایران با ۱۴۰ ورزشکار در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم در این بازی‌ها شرکت کرده است.
در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و ۵ تیم از زنان حضور دارند که تیم جودوی زنان و شنای مردان برای نخستین بار به این مسابقات اعزام شده است. تیم زنان در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانگ و مردان نیز در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانگ در دو تیم، کاراته، والیبال ساحلی در دو تیم، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی و شنا به مسابقات اعزام شده‌اند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha