۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83381273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشگیری، نقش موثری در صیانت از سرمایه های کشور ایفا می کند

قزوین – ایرنا - دادستان قزوین گفت: پیشگیری در ابعاد مختلف آن نقش موثری در صیانت از سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا می کند و باید مورد توجه دستگاه های متولی از جمله حفاظت اطلاعات دستگاه قضا قرار گیرد.

محمد قاسمی روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان قزوین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی قائم مقام مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد، افزود: قوه قضائیه از جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و برای انجام رسالت و وظیفه خود که احقاق حق و مبارزه با باطل است باید از نیروی انسانی سالم برخوردار باشد.

قاسمی گفت: سالم سازی محیط و ایجاد محیطی امن برای نیروها و مبارزه جدی با خیانت کاران از وظایف حفاظت اطلاعات قوه است که باید به بهترین نحو برای انجام رسالتهای خود تلاش کند.

رئیس سابق حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان قزوین با بیان اینکه از سال ۸۳ در این سمت مشغول ایفای وظیفه بوده است، افزود: یکی از تاثیرگذارترین مراجع درون قوه‌ای نهاد حفاظت اطلاعات است و باید با اصل قرار دادن موضوع پیشگیری برای حفاظت و صیانت از سرمایه‌ها اقدام کند.

حفاظت به دنبال مچ گیری نیست

رئیس جدید حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان قزوین نیز در این مراسم گفت: حفاظت به دنبال مچ گیری نیست بلکه دست گیری، پیشگیری و صیانت از همکاران را اولویت خود قرار داده است.

سعید اقبالی افزود: به شدت بر روی عامل فساد در دستگاه قضا تاکید داریم و براساس شرع و قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری را در حکم انتصاب رییس قوه قضائیه به عنوان منشور دستگاه قضائی دانسته و از همکاران تقاضا داریم این دستور را به الگوی رفتار خود قرار داده و به آن عمل کنند.

۶۱۰۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha