۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۴۷
کد خبرنگار: 2242
کد خبر: 83377237
T T
۰ نفر
 توفیقات ارزشمندی در دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی روستاها رقم خورد

کرج_ ایرنا_ نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از سال ۹۲ و در دولت تدبیر و امید توفیقات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی، اشتغال روستایی و توسعه روستاها رقم خورد.

عزیزاله شهبازی در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای کوشکذر و اقدسیه در بخش مرکزی و چهارباغ ساوجبلاغ ضمن بررسی مشکلات دو روستا گفت: با اراده پولادین بر اساس منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر رونق تولید، تمامی مسئولان استان برای نهایت بهره برداری از فرصت ها بسیج شده اند.

وی افزود: البرز استانی مولد و تاثیرگذار در کشور است همچنین با طبیعت کم نظیر و جوانان فعال و پویا می تواند از تمامی فرصت ها برای ایجاد بسترهای اشتغال استفاده کند.
استاندار البرز اضافه کرد: ایجاد زمینه مناسب اشتغال در روستاهای واقع در شهرستان های طالقان و اشتهارد به جد دستور کار قرار دارد.
وی گفت: اولویت اصلی توزیع اعتبار در البرز با سیاستگذاری جدید، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار است.
شهبازی افزود: در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موفق به اخذ مجوز و موافقت برای ایجاد بیمارستان ۲۸ تختی در طالقان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شدیم.
وی عنوان کرد: در راستای توسعه روستایی درصدد هستیم که از محل ارزش افزوده نیز توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.
استاندار البرز گفت: رسیدگی به مشکلات ۲ روستای کوشک زر و اقدسیه را با تشکیل کارگروهی به صورت پایلوت آغاز کرده و مراحل رسیدگی به موانع را به جد رصد می کنیم.
وی در پایان به حضور و همراهی رسانه های البرز اشاره کرد و افزود: بهترین های حوزه رسانه در البرز فعال هستند و این همراهی سازنده و مشوقانه را همواره ارج می نهیم.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در حاشیه این مراسم به اقدامات دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تاکنون در شهرستان ساوجبلاغ پرداخت و گفت: در حوزه آب روستایی ۹۹% روستاها تحت پوشش شبکه آب روستایی می‌باشند و در حوزه بنیاد مسکن در راستای راهبرد دولت تدبیر و امید برای ماندگاری روستاییان در روستاها بیش از ۱۵ هزار سند روستایی صادر شده است.

ابوالقاسم پالیزگیر افزود: در حوزه بهداشت پیش از دولت تدبیر و امید ۱۷ خانه بهداشت در این شهرستان وجود داشت اما در حال حاضر ۲۰ خانه بهداشت به این آمار اضافه شده است.

وی گفت: در حوزه مالیات بر ارزش افزوده یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

۹۹۳۳/۶۹۹۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha