۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۱
کد خبر: 83364326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شیلی: «سانچز» در بدترین زمان ممکن به اولدترافورد رفت

تهران- ایرنا- «رینالدو روئدا» سرمربی تیم ملی شیلی معتقد است رابطه «الکسیس سانچز» ستاره این تیم با هم تیمی هایش در منچستریونایتد به خوبی رابطه وی با بازیکنان تیم ملی کشورش نبوده و او با تیمی «نامتناسب» قرارداد بسته است.

سانچر فصل ناخوشایندی را به همراه یونایتدها در اولدترافورد سپری کرد و در تمامی رقابت ها تنها موفق شد ۲ گل برای قرمزها به ثمر برساند. فصلی ناامید کننده که یونایتدها با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را نیز از دست دادند.

با این وجود، فرم سانچز در رقابت های بین المللی تفاوت محسوسی داشته و او تا اینجای رقابت های کوپا امریکا در ۲ دیدار ۲ گل به ثمر رسانده است که گل پیروزی بخش در بازی مقابل اکوادور را نیز شامل می شود.

در این بین، روئدا اظهار داشت: سانچز انگیزه، صمیمیت و رابطه دوستانه ای با هم تیمی هایش در شیلی دارد. چیزی که شاید در منچستر فاقد آن باشد. او در بدترین و نامتناسب ترین شرایط یونایتد در سال های اخیر به اولدترافورد رفت.

شیلی با توجه به پیروزی ۴ بر صفر مقابل ژاپن در بازی افتتاحیه صعود خود به دور بعد رقابت ها را تثبیت کرده است اما سانچز و هم تیمی هایش برای صعود به عنوان تیم اول باید از شکست در آخرین بازی خود مقابل اروگوئه اجتناب کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha