۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 890
کد خبر: 83362147
T T
۰ نفر

ساعت کار ادارات یزد، مجددا تغییر یافت

۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴
کد خبر: 83362147
ساعت کار ادارات یزد، مجددا تغییر یافت

یزد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت : با موافقت محمدعلی طالبی استاندار، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از اول تیر تا پایان مرداد ماه ۹۸ از ساعت ۶ به ۳۰: ۰۶ تغییر یافت.

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اکرم فداکار افزود: پیش از این با استناد به مصوبه هیأت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در فصل گرما و به منظور استفاده بهینه و مدیریت مؤثر پیک بار مصرف برق، شروع کار اداری، سازمان‌ها و بانک‌های استان، ۶ صبح اعلام شده بود.

به گفته وی از اول تیر ماه آینده پایان وقت اداری استان ساعت ۳۰: ۱۳ و پنجشنبه ها تا ساعت ۳۰: ۱۲ است.

همچنین محمد فراتی، سخنگوی کاهش پیک بار برق یزد دیروز (چهارشنبه) در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به افزایش دما در هفته نخست تیر ماه ۹۸ خاطرنشان کرد: با پیش بینی‌های هواشناسی، با افزایش بیشینه، کمینه دمای هوا نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه تمرکز فعالیت‌ها با پیش بینی رشد بار مصرف مشترکان بیشتر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری مشترکان استان به خصوص صنایع، بدون اعمال خاموشی، هفته گرم نخست تیر ماه را پشت سر بگذاریم.

پیش از این مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان گفته بود که صنایع سال گذشته برای کاهش مصرف در ساعات پیک بار ۱۱ میلیارد تومان تشویقی گرفتنه بودند.

محمدحسین صباغ‌زادگان افزود: برق مصرفی سال ۹۷ نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد و ۲ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، به میزان ۱۵ درصد افزایش داشت که نشانه رونق فعالیت‌ها در عرصه صنعت است.

افزایش متوسط یک درجه دمای هوا در فصل گرم سال، حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰ مگاوات به بار سراسری شبکه برق می‌افزاید و این موضوع مدیریت بار در تابستان را دوچندان خواهد کرد.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۶۶۰ هزار مشترک دارد.

هم اکنون ۸۱.۱ درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، ۱۳.۵ درصد در بخش تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد کشاورزی هستند.

۲۰۸۸/‏‬ ۲۰۴۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha