۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۴
کد خبر: 83353194
T T
۰ نفر
نفرهای برتر مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران یزد مشخص شدند

یزد- ایرنا- دبیر هیات بدمینتون یزد گفت: مسابقات بدمینتون همگانی خواهران این استان با حضور بدمینتون بازان شهرستان ها در سالن مرحوم جمال مسعودی واقع در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

علی صبور عصر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت ها در یک روز و به صورت دوره ای و مجتمع برگزار شد و در پایان مهسا مهرآیین و فاطمه میرجلیلی اول و دوم شدند و مرضیه مزیدی و نجمه محمدی به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های بدمینتون همگانی کشور که زمان و مکان آن متعاقباً توسط فدراسیون اعلام می شود، اعزام خواهند شد.

دبیر هیات بدمینتون یزد، استعدادیابی ورزشی را از جمله فعالیت‌های این هیات عنوان کرد و گفت: ۵۰۰ نونهال و نوجوان دختر و پسر در ۱۰ مدرسه بدمینتون استان مشغول فراگیری آموزش‌های لازم در این رشته هستند.

به گفته صبور از این تعداد مدارس، هفت مورد در مرکز استان و بقیه در اردکان، تفت و ابرکوه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه مربیان در مدارس استعدادیابی در چارچوب برنامه‌های فنی و فرهنگی، آموزش‌های لازم را به افراد ارائه می‌دهند، بر گسترش فعالیت‌ها در بقیه شهرستان‌ها خبر داد.

دبیر هیات بدمینتون یزد، آمار ورزشکاران این رشته را که به‌صورت تفریحی در استان فعالیت دارند حدود ۲ هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود ۵۰۰ نفر طبق مقررات از خدمات بیمه ورزشی برخوردار هستند.

صبور، مهم‌ترین مشکل را کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی ذکر کرد و همکاری خیران و حامیان مالی را در این ارتباط خواستار شد.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha