۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۱
کد خبر: 83352258
T T
۰ نفر
برترین های دوچرخه سواری دانهیل کشور در بروجن مشخص شدند

شهرکرد- ایرنا- برترین های ماده دانهیل رشته دوچرخه سواری قهرمانی لیگ باشگاه های کشور روز پنجشنبه در شهرستان بروجن مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، در رده سنی جوانان در ماده دانهیل امیر مهدی کردی از استان البرز قهرمان شد و شاهین ولی زاده اردلان از کردستان و متین قربانی از استان گلستان بر سکوی دوم و سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

در مقطع سنی بزرگسالان نیز حسین زنجانیان از استان زنجان با یک ساعت و ۴۷ دقیقه و ۳۴ ثانیه به مقام نخست رسید و امیر نجفی بزی از استان کرمان دوم شد و محمد تقی محمدنیا از استان گلستان بر سکوی سوم این رقابت ها جا گرفت.

رئیس هیات دو چرخه سواری چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات با حضور ۸۰ دوچرخه سوار در ماده دانهیل و کراس کانتری به مدت دو روز به میزبانی شهرستان بروجن برگزار شد.

علیرضا احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات دانهیل با حضور ۲۶ رکابزن و مسابقات کراس کانتری با حضور بیش از ۵۰ دوچرخه سوار در دو روز برگزار شد.

به گفته وی، ۲۰ داور و ۱۰ سر داور نظارت و قضاوت مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان به میزبانی بروجن را برعهده داشنتند.

رئیس هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بین المللی کوهستان به میزبانی بروجن در هفته جاری، این شهرستان ظرفیت برگزاری مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را دارد.

احمدی افزود: سرداور فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در هنگام برگزاری مسابقات بین المللی بروجن اعلام کرد پیست این شهرستان توان برگزاری مسابقات جهانی را دارد.

شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری این استان است.

دوچرخه‌سواری کوهستان یکی از ماده‌های رشته دوچرخه‌سواری است که در جاده‌های کوهستانی و زمین‌های ناهموار انجام می‌شود و با رشته‌هایی همانند کراس کانتری، کراس کانتری ماراتن، دانهیل، فور کراس، پریدن از خاک، مسابقات تعقیبی برگزار می‌شود.

۲۰۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha