۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبر: 83351990
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

دستاوردهای شورای پدافندغیرعامل در جامعه برجسته سازی شود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستاوردهای شورای پدافند غیرعامل استان از سوی کمیته های تخصصی این شورا در جامعه برجسته سازی شود.

به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی، افزود: کمیته‌های ۱۲ گانه وظیفه دارند دستاورهای های شورا را به صورت تخصصی فهرست بندی کرده و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی ادامه داد: تهدیدها به خصوص بلایای طبیعی استان باید از سوی شورای پدافند غیرعامل مشخص شود و برای مقابله با آنها راهکارهای کارشناسی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: شورای پدافند غیرعامل باید نسبت به وظایف محوله راهکارها ی منطقی داشته باشد و منتظر ابلاغ اعتبار نمانند.

اکرمی اضافه کرد: تمامی اعضای شورای پدافند غیر عامل استان باید در نشست‌های ماهانه حضور مستمر داشته باشند و برای خطرهای احتمالی در حوزه‌های مختلف راهکارهای کارشناسی ارائه کنند.

وی گفت: مدیریت مصرف انرژی یکی از مشکلات اصلی در این بخش است که برنامه‌های گذشته نشان می‌دهد اعمال سیاست‌های تشویقی و جریمه مصرف انرژی مدیریت نمی‌شود باید از سوی وزارت نیرو یک برنامه مدون ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: انبارهای نگهداری کالاهای اساسی باید ساماندهی شود و در اسرع وقت لیست و مشخصات این انبارها به دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل استان ارائه شود.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

سرخط اخبار استان‌ها