۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83351454
T T
۰ نفر
صرفه جویی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری مورد توجه باشد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: صرفه جویی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری باید مورد توجه ویژه باشد.

به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی روز پنجشنبه در نشست شورای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: باید پنجاه درصد اعتبار برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان پیشنهاد دهنده از طریق مشارکت سایر دستگاه ها، فرمانداری ها و شهرداری ها تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی و هنری باید با مشارکت دیگر دستگاه ها برگزار شود، افزود: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران شهرستانی میزان سطح مشارکت دستگاه ها در اجرای برنامه ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اعتبارات فرهنگی و هنری بر اساس برنامه های پیشنهادی و مصوب در استان توزیع می شود.

کمالی زرکانی تصریح کرد: از اجرای جشنواره های استانی در شهرستان های مختلف به منظور برقراری مساوات در سرانه فرهنگی استقبال می کنیم.

وی بیان داشت: هر شهرستان که امکان برگزاری رویداد های استانی را داشته باشد می تواند پیشنهاد خود را به این اداره کل ارائه نماید.

کمالی زرکانی با بیان اینکه اولویت راهبرد فرهنگی در استان هرمزگان بر مبنای تامین زیرساخت های فرهنگی و هنری است، افزود: برنامه های فرهنگی و هنری هر شهرستان باید بر اساس زمانبندی مشخص شده باشد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha