۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۴۱
کد خبر: 83351094
T T
۵ نفر
هیگوئیتا: کلمبیا با «کی روش» قهرمان نشود، موهایم را می زنم

تهران- ایرنا- «رنه هیگوئیتا» دروازه بان اسبق تیم ملی کلمبیا با ابراز اطمینان نسبت به قهرمانی تیم ملی کشورش در جام ملت های 2019 آمریکا در برزیل، اظهار داشت: باید از شجاعت «کارلوس کی روش» حمایت کنیم؛ اگر قهرمان نشویم موهایم را می زنم.

هیگوئیتا» در دوران بازی به لطف موهای منحصر به فرد، خود را به عنوان یکی از متمایزترین دروازه بانان فوتبال جهان معرفی کرد؛ این در حالی است که در ۵۲ سالگی نیز همچنان به واسطه همین ویژگی مشهور است.

با این وجود، هیگوئیتا در آستانه جام ملت های آمریکا وعده غیر منتظره ای داد و در مصاحبه با مارکای اسپانیا اظهار داشت: اگر کلمبیا کار را با قهرمانی تمام نکند، موهایم را کوتاه می کنم.

در واقع، ایگوئیتا به وضوح نسبت به بخت های تیم ملی کشورش برای قهرمانی در برزیل اطمینان داشته و توضیح وی در مورد این درصد از اطمینان این است: کلمبیا فوتبال خوبی بازی می کند؛ ما باید از شجاعت «کارلوس کی روش» حمایت کنیم؛ امیدوارم نتیجه مورد نظر حاصل شود.

سرمربی پرتغالی تازه وارد قهوه کاران پس از هشت سال حضور روی نیمکت تیم ملی ایران و رساندن آنها به جام جهانی در دوره (۲۰۱۴ - ۲۰۱۸) از این تیم جدا شد و هدایت کلمبیا را بر عهده گرفت.

ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۲۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha