۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83349092
T T
۰ نفر

دست های رئال برای جدایی «ناواس» بسته شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳
کد خبر: 83349092
دست های رئال برای جدایی «ناواس» بسته شد

تهران- ایرنا- «کیلور ناواس» دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید شروط خود را برای جدایی از جمع کهکشانی ها اعلام کرد؛ شروطی که به هیچ عنوان مورد استقبال بالانشینان در سانتیاگو برنابئو قرار نگرفته است.

بازگشت «زین الدین زیدان» به راس کادر فنی تیم مادریدی، نشانه ای بود بر پایان دوران حضور ناواس در سانتیاگو برنابئو؛ در واقع مرد فرانسوی در جلسه ای خصوصی با ناواس وی را از این موضوع مطلع کرده است که فصل آینده «تیبو کورتوآ» پیراهن شماره یک را خواهد پوشید و در ادامه موکدا به وی توصیه کرد که باشگاه جدیدی برای خود بیاید.

کیلور نیز در واکنش تمایل خود را برای جدایی از رئال به گوش مقامات باشگاه رسانده است اما از آنها خواسته تا دستمزد ۲ سال باقی مانده از قراردادش (سال ۲۰۲۱) را پرداخت کنند؛ درخواستی که به نظر نمی‌رسد تیم مادریدی در شرایط کنونی تمایلی به برآورده کردن آن داشته باشد.

علاوه بر این کیلور برای خریداران احتمالی، شرایط خود را شامل قراردادی سه ساله، دستمزد سالیانه ۳۷ میلیون یورو و تضمین حضور در ترکیب اصلی، مقرر کرده است.

بر این اساس با توجه به پیشقدم شدن پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن ناواس و برآوره ساختن شروط وی، مرد کاستاریکایی از پیشنهادهای پرتغالی خود چشم پوشی خواهد کرد.

در واقع، براساس گزارش‌ها طرفین به توافق اولیه دست یافته و تنها باید برای نهایی کردن انتقال امضای خود را پای قرارداد بنشانند.

پی اس جی برای برآورده ساختن شروط ناواس ابراز تمایل کرده است اما تنها به این شرط که رئال وی را به عنوان بازیکن آزاد راهی پارک دو پرنس کند؛ موضوعی که در شرایط فعلی بزرگ‌ترین مانع بر سر این انتقال محسوب می‌شود.

رئالی ها از اینکه در فصل آینده لیگ قهرمانان در پستی حیاتی رقیبی سرسخت پیدا کنند، بیزارند و بدین ترتیب ظاهراً در شرایط کنونی موضع آنها این است که ناواس را حتی در صورت عدم انعطاف پذیر بودن در مورد خواسته‌هایش، در باشگاه نگه دارند.

ورزشی **۳۹۹۱**۹۱۲۹

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha