۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
کد خبر: 83348246
T T
۰ نفر

کمیته برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان ری تشکیل شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳
کد خبر: 83348246
کمیته برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان ری تشکیل شد

شهرری- ایرنا- عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش از تشکیل کمیسیون فرهنگی برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان ری خبر داد و گفت: این کمیته با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بین قشر جوان و نوجوان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، حسن خلیل آبادی شامگاه دوشنبه در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: کمیته اوقات فراغت سال ۹۸ متشکل از اعضای فرهنگی اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کانون های مساجد، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های ذیربط تشکیل و در آن نقاط قوت و ضعف طرح اوقات فراغت بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، پیگیری امور مربوط به برنامه های اوقات فراغت با همکاری و تعامل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

خلیل آبادی عنوان کرد: نحوه برگزاری کلاس ها و آموزش سرفصل های مختلف، کلاس های ورزشی و هنری، برگزاری اردوی پایان دوره شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت و نحوه بازرسی از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگروه است.

وی گفت: فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس فرصتی برای برنامه ریزی های منسجم در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان است و برنامه ریزی ها در این زمینه باید بر اساس نیاز و سلیقه جوانان و نوجوانان انجام شود تا آنها با اشتیاق در این برنامه‌ها حضور یابند.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: گرایش جوانان و نوجوانان به سمت ورزش و تفریحات مناسب سبب شناسایی استعدادها در این حوزه شده و فرصت آنها در ایام تعطیلات تابستانی به بهترین شکل سپری می‌شود.

خلیل آبادی در ادامه گفت: تمامی دستگاه‌های شهرستان ری باید نسبت به اوقات فراغت جوانان همفکری و هماهنگی داشته باشند و هر سازمان، نهاد و دستگاهی در سطح شهرستان که دارای امکاناتی است که می تواند در پر کردن اوقات فراغت شهروندان موثر باشد باید در این کار ورود کند.

خلیل آبادی با بیان اینکه فرزندان ما نیازمند حراست هستند، تصریح کرد: فناوری های جدید مزایای بسیار بالایی دارد اما یک سری مضرات و گرفتاری هایی نیز دارد که باید برای آن برنامه داشته باشیم

به گزارش ایرنا، سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با حضور حجت نظری و حسن خلیل آبادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران اداره های آموزش و پرورش و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد.

شهرستان ری با ۷۷۰ هزار نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.
۱۹۷۰/۶۰۰۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha