۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱
کد خبر: 83346956
T T
۰ نفر
سخنگوی کمیته: انتخاب سرمربی امید باید با هماهنگی نهادهای ورزشی باشد

تهران- ایرنا- سخنگو و سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به انتخاب غیر رسمی سرمربی تیم امید واکنش نشان داد و گفت: این کمیته و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولیان ورزش باید در جریان این انتخاب قرار می گرفتند.

«کیکاووس سعیدی» این موضوع را روز دوشنبه و در گفت و گوی رادیویی مطرح کرد و افزود: فرآیند انتخاب سرمربیان و کادر فنی در هر رشته ورزشی به عهده فدراسیون مربوطه است. فدراسیون‌ها ملاک‌هایی برای انتخاب کادر فنی دارند که باید مبنا قرار می‌گیرد و موضوع فرهاد مجیدی نیست. بلکه مسیر این فرایند به درستی طی نشده است.


وی افزود: ستاد عالی بازی‌ها که زیر نظر وزیر ورزش قرار دارد و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک هم عضو آن محسوب می‌شوند باید در جریان این انتخاب قرار می‌گرفت. فدراسیون فوتبال باید این موضوع را در ستاد عالی بازی‌ها مطرح و تصویب می‌کردند.


سعیدی ادامه داد: کمیته ملی المپیک به‌طور مستقیم در هیچ رشته‌ای دخالت نداشته و نمی‌کند. اما باید با هماهنگی ستاد عالی بازی‌ها صورت می‌گرفت. به هر حال امیدواریم که تیم ملی امید آماده و سرحال باشد.


سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره مسائل مالی فدراسیون فوتبال هم گفت: ما اواخر سال گذشته رقمی را به فدراسیون پرداخت کردیم. همواره از تیم‌های المپیکی حمایت می‌کنیم. کمیته ملی المپیک رسالت ذاتی دارد و این سیاست ماست و نگاه حمایتی به تمام رشته‌های المپیکی است.


حمید استیلی» مدیر تیم فوتبال امید ایران در گفت و گو با رسانه‌ها از قطعی شدن حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم خبر داده که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با وجود احترام به سرمربی جدید، آن را مورد تأیید نهادهای ورزشی ندانستند.


«مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در گفت و گو با خبرنگاران گفت: «اکنون به فرهاد مجیدی نزدیک شده‌ایم و صحبت دوستانه خوبی داشته و باید ببینیم امروز و فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. با مجیدی صحبت شده و به سیستم ما نزدیک است.»


این اظهارات تاج در حالی بیان شد که وی و مجیدی تصمیم قطعی خود را برای سرمربی امیدها از قبل گرفتند و «حمید استیلی» مدیر تیم امید هم در گفت و گویی این موضوع را تأیید کرد.


ورزشی **۹۲۵۰**۹۱۱۸**

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha