۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۸
کد خبر: 83346105
T T
۰ نفر
دوشنبه های سالمندی در شهرستان پردیس برگزار خواهد شد
معاون فرماندار پردیس

تهران-ایرنا- معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: طی دوهفته آینده دوشنبه‌های سالمندی در شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود با مشارکت اداره ورزش و جوانان، بهزیستی و اداره بهداشت و درمان این شهرستان برگزار می‌شود.

حسن بابایی روز یکشنبه درحاشیه برگزاری ستاد ساماندهی امور سالمندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالمندان گنجینه های ارزشمند تجربه هستند و به منظور شاداب سازی آنها، یکی از روزهای دوشنبه در هر ماه سالمندان در فضای بوستان های شهری ورزش های متناسب با شرایط جسمی خود انجام می‎دهند و با همدیگر در محیطی دوستانه مسابقه می‌دهند و در پایان به برندگان جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.


وی با اشاره به مصوبات و دستور العمل‌های دستگاه‌های خدمات رسان در تامین رفاه و آسایش سالمندان خاطر نشان کرد: این مصوبات، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات رسان را مکلف به تامین زیر ساخت‌ها و مناسب سازی معابر برای سالمندان کرده است.


معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: جامعه ما رشد سالمندی دارد و همه ما وظیفه داریم در حوزه های سلامت، بهداشت و درمان، توانبخشی برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم تا در آینده به بحران سالمندی در جامعه دچار نشویم.


بابایی با اشاره به پی گیری های انجام شده برای راه اندازی بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال سالمندان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به آنها دراین شهرستان تا شش ماه آینده این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.


شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.


تهرام/۹۴۴۱/‏/‏۱۳۴۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha