۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبر: 83345606
T T
۰ نفر
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر  تشکیل شد

بوشهر- ایرنا- کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان بوشهر تشکیل شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه در نخستین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با توجه به اهمیت امر انتخابات کمیته اطلاع رسانی این ستاد با محوریت روابط عمومی استانداری تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.


اسماعیل کاظمی افزود: این کمیته شامل نمایندگانی از روابط عمومی استانداری، خانه مطبوعات، خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی است که موضوع مرتبط با انتخابات را اطلاع رسانی می‌کند.


وی بیان کرد: ظرفیت سازی مستمر به منظور ایفای رسالت رسانه‌های رسمی استان برای پوشش برنامه‌های ستاد انتخابات و نظارت بر عملکرد آن به عنوان نمایندگان افکار عمومی بخشی مهم از وظایف کمیته اطلاع رسانی است.


مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر اضافه کرد: مدیریت و هماهنگی انجام گفت وگوهای رسانه‌ای و مصاحبه‌های رئیس و مسئولان ستاد انتخابات، برنامه ریزی و بهره گیری از روش‌های نوین اطلاع رسانی، مدیریت تبلیغات و آگاهی بخشی عمومی ستاد انتخابات استان برای تحقق سیاست‌های انتخاباتی از دیگر وظایف کمیته اطلاع رسانی است.


کاظمی بیان کرد: همچنین کمیته اطلاع رسانی وظیفه مدیریت اطلاع رسانی امور انتخابات با هدف جلوگیری از تنش و التهاب آفرینی را بر عهده دارد.


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.


۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha