۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83344185
T T
۰ نفر
سر مربی تیم ملی اوکراین: پاراکمانداران ایران بسیار توانمند هستند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی پاراتیر و کمان اوکراین گفت: سطح مسابقات این دوره از رقابت های پاراتیر و کمان قهرماتی جهان هلند بسیار بالا است و کسب ۶ سهمیه تاکنون از سوی کمانداران ایرانی حکایت از  توانمندی بالای  آنها دارد.  

«الک نیکولایوویچ» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با ۲۰ کماندار معلول شامل پنج کماندار معلول زن و ۱۵ کماندار مرد در این رقابت ها شرکت کرده ایم و تاکنون ۲ سهمیه بدست آورده ایم.  
نیکولایوویچ اوکراینی که ۲ سال تا پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو هدایت پارا کمانداران ایران را به عهده داشته است، در خصوص نحوه تمرینات تیمش برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان افزود: پنج روز در هفته تمرینات فشرده ای داشتیم و تلاش کردیم ورزشکاران با آمادگی بالایی به هلند بیایند.  
وی ادامه داد: ما شرایط مالی خوبی نداریم و دولت حمایتی جدی از پاراکمانداران نمی کند و ما برای تامین هزینه ها باید رو کمک بخش خصوصی حساب می کنیم  البته این مساله تا حدی به پخش مسابقات از طریق تلویزیون ارتباط دارد. مسابقات پارا تیر و کمان قهرمانی جهان هلند انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۳ خرداد ماه به طور رسمی آغاز شد و فردا به کار خود پایان خواهد داد.  
تیم پاراتیرو کمان ایران با ۱۰ کماندار متشکل از ۲ زن و هشت مرد در مسابقات قهرمانی جهان هلند شرکت کرده و کمانداران در سه ماده ریکرو، کامپوند و w۱با حریفان خود  در سطح جهانی و الگپیک پیکار کردند.  
ورزشی **۱۸۲۸**۹۱۲۸**۹۱۲۹

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha