۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۴۹
کد خبر: 83341487
T T
۰ نفر
عید فطر؛ جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان جهان و مردم عید فطر را جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی گفت: ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن در بهار طبیعت به پایان رسید خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند به ویژه کسانی که در این ماه با کمک به سیل زدگان و کاستن از دردها و رنج‌های آنان، از ثوابی مضاعف برخوردار شده اند.


وی عید سعید فطر را تحفه خداوند متعال به مؤمنان دانست و تاکید کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل‌ها و جان‌ها در طول ماه مبارک رمضان است.


استاندار خوزستان در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان این عید بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان علی الخصوص مردم شریف و متدین خوزستان، تبریک و شادباش گفت و افزود: از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.


به گزارش ایرنا روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۸ در ایران اول ماه شوال و عید فطر اعلام شده است.


در استان خوزستان نماز عید فطر در ۴۵ مصلی این استان برپا می‌شود.
۷۱۶۴/‏۶۰۶۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha