۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83340177
T T
۰ نفر
داورزنی: با مسببان اتفاقات فینال جام حذفی برخورد می شود

اهواز - ایرنا - معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: تمامی جوانب اتفاقات فینال جام حذفی بررسی می شود و با مسببان آن برخورد می شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا داورزنی دوشنبه پس از برگزاری جلسه بررسی مشکلات فینال جام حذفی در اهواز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما بر اساس اختیارات و وظایفی که داریم باید تابع قانون باشیم، در شورای امنیت کشور یک مصوبه داریم که در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی تعیین تکلیف کند و وظایف تمامی مسئولان را مشخص می کند.


وی ادامه داد: باید بپذیریم که تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال پرطرفدار و مردمی هستند از طرفی جام حذفی مزین به نام خرمشهر است به همین دلیل هر ساله فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می شود اما چون ورزشگاه این شهرستان گنجایش لازم را نداشت سازمان لیگ تصمیم گرفت که بازی در اهواز برگزار شود.


داورزنی گفت: با توجه به امکاناتی که در ورزشگاه فولاد وجود دارد سازمان لیگ تصمیم می گیرد که این دیدار را در ورزشگاه فولاد برگزار کند و روز سه شنبه یک روز قبل از بازی تیم پرسپولیس و سپاهان تصمیم می گیرند که این دیدار را در ورزشگاه فولاد برگزار کنند همچنین روز شنبه قبل از بازی در جلسه شورای تامین استان دوباره در این خصوص صحبت هایی انجام می شود.


وی افزود: با توجه به اینکه بازی در ماه مبارک رمضان بود و اینکه یک طرف داستان تیم های خوزستانی نبود پیش بینی می کردند طرفدار کمتری به ورزشگاه بیاید و تدارک ۲۰ هزار بلیت داده بودند، بلیت فروشی از ساعت سه بعد از ظهر آغاز می شود اما رفته رفته جمعیت زیادی از روی نرده ها وارد ورزشگاه می شود که این موضوع را پیش بینی نکرده بودند. فدراسیون فوتبال سالی چهار یا پنج هزار مسابقه برگزار می کند و در استان خوزستان مسابقات مختلفی به خوبی برگزار می شود اما این مسابقه چون فینال جام حذفی بود و پرسپولیس یک تیم مردمی است طبیعی بود که هواداران زیادی وارد ورزشگاه شوند لذا تخمین دوستان ما در تعداد تماشاگران درست نبود.


داورزنی افزود: باید تدابیر لازم برقرار می شد که خارج از گیت کسی وارد ورزشگاه نمی شد. با توجه به جمعیتی که وارد استادیوم شد این موضوع می توانست یک بحران ایجاد کند اما شانس با ما یار بود که اتفاقی برای کسی رخ نداد.


وی گفت: بعضی از بحث ها تخصصی است و نیاز دارد که سازمان لیگ، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی راجع به آنها تحقیق کنند و بر اساس قوانین رای صادر شود. جا دارد از فراکسیون ورزش تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که دیگر این موضوع تکرار نشود. مردم از وزارت ورزش انتظار دارند لذا باید خیلی شفاف با مردم صحبت کنیم.


معاون وزارت ورزش در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید حضور افراد بازنشسته در سطح فوتبال باعث این اتفاق شده است گفت: بهتر است اکنون در خصوص این موضوع صحبت نشود.


وی در خصوص وضعیت پارکینگ ورزشگاه گفت: در شورای تامین مصوب شد که روشنایی پارکینگ ورزشگاه برقرار باشد اما عده ای از تماشاگران ماشین های خود را در ورودی ورزشگاه مستقر کردند.


۶۰۰۲/‏۹۸۷۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha