۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1029
کد خبر: 83337886
T T
۰ نفر
 ۲ نفر از سر شاخه های شرکت تلفیق هنر در اراک دستگیر شدند

اراک - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان، ۲ نفر از سرشاخه های اصلی شرکت تلفیق هنر در اراک شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید «نورالدین حسینی» افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از فعالیت افرادی در کافی شاپی در سطح شهر برای جذب نیروی در شرکت غیرمجاز تلفیق مینا و خاتم هوشمند (تلفیق هنر) مطلع شدند و بلافاصله تحقیقات نامحسوس پلیس، برای بررسی این موضوع آغاز شد.


وی افزود: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی و با جمع آوری اسناد و مدارک موجود، ۲ نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دعوت شدند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با تکمیل تحقیقات پلیس در این خصوص، پرونده ای تشکیل و متهمان برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ حسینی افزود: تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی های نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است.
وی با بیان فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.


استان مرکزی با یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.


۶۹۹۱/ ۳۰۷۵

سرخط اخبار استان‌ها