۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83337199
T T
۰ نفر

۳۸۵ حامی جدید در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83337199
۳۸۵ حامی جدید در کهگیلویه و بویراحمد جذب شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۵ حامی جدید از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون و با اجرای طرح اکرام ایتام در این استان جذب شده اند.

قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد حامی حمایت از ۴۷۳ یتیم و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده گرفتند.


وی افزود: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین استان از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می شوند.


مبشری عنوان کرد: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.


وی ابراز داشت: طرح اکرام ایتام یکی از برنامه های اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جلب مشارکت های مردمی برای کمک به افراد یتیم و فرزندان محسنین است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آنها فعال است.


مبشری اظهار داشت: پایگاه های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در اداره های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است.


وی افزود: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می توانند به این پایگاه ها مراجعه کنند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حجم بالای نیازمندی های افراد زیر پوشش کمیته امداد این استان، بیان کرد: خدمت رسانی بهتر و بیشتر به محرومان استان مستلزم افزایش کمک های نیکوکاران بومی و غیربومی است.


مبشری عنوان کرد: انتظار می رود که افراد نیکوکار بومی و غیربومی با بهره گیری لازم از روزهای باقیمانده ماه رمضان امسال کمک های لازم را به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دهند.


وی ابراز داشت: روش های مشارکت افراد نیکوکار بومی و غیربومی در برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و کمک به نیازمندان استان شامل مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به آن، مراجعه به ۲ سایت اینترنتی به نشانی emdad.ir و mohsenin.ir ، شماره حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ نزد بانک ملی، شماره تلفن ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و سامانه پیامکی #۰۷۴*۸۸۷۷* است.


۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار با جمعیت ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.


۷۵۳۵/۳۲۳۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha