۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸
کد خبر: 83337122
T T
۱ نفر
کولاکوویچ: تعداد اشتباهات ما زیاد است چون بازی تدارکاتی نداشتیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی پیش از لیگ ملت‌ها، تعداد اشتباهات ما در سرویس و کار تیمی زیاد است.

ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل چین اظهار داشت: در سِت نخست سعی کردیم بهتر از بازی با ایتالیا سرویس بزنیم و موفق شدیم. در ادامه مسابقه، چین در دفاع روی تور خوب کار کرد اما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم.


وی در پاسخ به سوالی درباره موفقیت در ۲ بازی بدون مسابقه تدارکاتی گفت: این امتیاز نیست. واقعیت این است که ما به بازی‌های تدارکاتی قبل از این مسابقات نیاز داشتیم. آمار اشتباه‌های ما در سرویس و کار تیمی به دلیل نداشتن بازی دوستانه بود. با این حال خوشحالم که از نظر نتیجه خوب مسابقات را شروع کردیم.


سرمربی تیم ایران درباره بازی بعدی مقابل آلمان نیز گفت: فردا دیدار با آلمان بازی بزرگی است. باید عملکرد این تیم مقابل چین و ایتالیا را ارزیابی کنیم.


کولاکوویچ درباره تیم چین نیز گفت: تیم‌ها در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی دارند و نمی توان در یک مسابقه تیمی را ارزیابی کرد اما من بازی‌های چین را دنبال می‌کنم. این تیم در حال پیشرفت است و خوب والیبال بازی می‌کند.


ورزشی ** ۲۰۲۴**۹۱۲۹

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha