۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83335451
T T
۰ نفر
 حضور مردم محاسبات دشمن را مختل کرد

تهران- ایرنا- معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت با اشاره به حضور مردم گفت: حضور گسترده مردم علیرغم همه فشارها، محاسبات دشمن را مختل کرد چرا که آن ها فکر می کردند فشارها می تواند مردم را از نظام جدا کند.

«هادی اکبر زاده» معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد پیام حضور گسترده مردم گفت: این حضور علاوه بر مسئله قدس نشان دهنده حمایت مردم از نظام حضوری اسلامی ایران است. این حضور در حالی اتفاق افتاده است که دشمن با فشار اقتصادی و جنگ روانی می خواست مردم را از نظام جدا بکند اما امروز مردم نشان داده اند حامی نظام هستند و دشمن شناخت درستی از تحولات ایران ندارد.
وی در مورد پیام حضور مردم برای مقابله با معامله قرن هم اظهار کرد: امسال، قدس از شرایط ویژه ای برخوردار است. امسال توطئه‌هایی در منطقه شکل گرفته و آمریکا معامله قرن را مطرح کرده است. این عوامل منجر به اهمیت ویژه مراسم قدس امسال شده است
وی افزود: با توجه به این مساله حضور قشرهای مختلف مردم و مخصوصاً قشرهای نخبه و تحصیل کرده که به نوعی گروه‌های مرجع جامعه محسوب می‌شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. این گروه‌ها باید در بین ملت‌های مسلمان آگاهی ایجاد کنند تا مسلمانان با وحدت و همدلی مانع شکل گیری توطئه‌ها علیه ملت و سرزمین فلسیطن شوند.
استاد دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به حضور گسترده مردم با توجه به مشکلات اقتصادی هم بیان داشت: این حضور نشان دهنده این امر است که مردم وظیفه خود را هوشیارانه انجام دادند و علرغم وجود همه فشارها و همه مشکلات اقتصادی مردم در صحنه هستند. این امر وظیفه مسئولان را مضاعف می کند که توجه بیشتری به مشکلات مردم و ارتباط با مردم داشته باشند و با رفع مشکلات مردم منجر به بالا رفتن رضایت این مردم شوند.

دانام **۹۴۸۷**۹۱۸۹

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha