۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷
کد خبر: 83335293
T T
۰ نفر
امام جمعه رشت: طرح معامله قرن، توطئه ای برای محو نام فلسطین است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به توطئه جدید دشمنان مبنی بر معامله قرن اشاره کرد و گفت: دشمنان با طرح معامله قرن، توطئه جدیدی برای محو نام فلسطین در اذهان جهانی رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت، حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز قدس را نشانه تقوا دانست و افزود: این تقواست که مردم را برای لبیک به ندای امام (ره) به خیابان ها آورد.
امام جمعه رشت با اشاره به ۷۱ سال اسارت قبله نخستین مسلمانان توسط عده ای یهودی نابکار بیان داشت: رژیم جعلی صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ میلادی در قلب دنیای اسلام شکل گرفت و مدت ۲۲۴ سال است که حجاز در اسارت آل جهود است و طبق محاسبات تاریخی رژیم جعلی صهیونیستی را آل سعود به وجود آورده است.
آیت الله فلاحتی، طرح معامله قرن را نشان دهنده اوج ذلت استکبار دانست و خاطرنشان کرد: تیر دشمنان با طرح مذکور به سنگ می خورد زیرا امروز ملت های اسلامی به ویژه مردم ایران مانند ملت های گذشته در خواب غفلت نیستند.
وی با تاکید براینکه فلسطین و آرمان فلسطین در حقیقت پاره تن امت اسلام است، اظهار کرد: فلسطین و روز قدس، روز حمایت از مبانی اسلام و فلسطین است.
امام جمعه رشت، روز قدس را روز هشدار به تمام قدرت های سلطه گر جهانی عنوان کرد و افزود: روز قدس، روز مقدمه تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است.
وی به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این روز به عنوان رهبر امت اسلامی برگزیده شدند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از حضور مردم در لیالی قدر، بیان کرد: از پاسداشت شب های قدر توسط دختران و پسران جوان تشکر می کنم.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: اگر انسان برای خدا شریک قائل شود توبه اش مورد قبول واقع نمی شود زیرا خداوند هرگز شرک را نمی پذیرد.
۷۲۹۶/‏۲۰۰۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha