۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹
کد خبر: 83335242
T T
۰ نفر

جمهوری اسلامی در مقابل معامله قرن ایستاده است

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹
کد خبر: 83335242
جمهوری اسلامی در مقابل معامله قرن ایستاده است

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی به همراه محور مقاومت در مقابل معامله قرن ایستاده است.

به گزارش ایرنا، «محمدابراهیم رضایی» روز جمعه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس خمین افزود: تمام کشورهای استکباری و استعماری می دانند نظام اسلامی ایران عامل اصلی مقاومت است.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مردم فلسطین طرح معامله قرن را طراحی کردند و بسیاری از کشورهای عربی را با خود همراه ساختند.


نمیانده مردم خمین در خانه ملت اظهار داشت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی از این طرح، خاموش کردن خواسته مردم مظلوم فلسطین است.


رضایی گفت: ۶ میلیون آواره فلسطین، ساکنان فلسطین و محور مقاومت سرزمینهایی که با محوریت ایران مقاوم شدند، موانع بزرگ رژیم صهیونیستی برای اجرای پروژه معامله قرن است.


نمیانده مردم خمین در خانه ملت اظهار داشت: به منظور درهم شکستن این موانع فلسطینی های ساکن نوار غزه تحت حاکمیت مصر و اردن می شوند و فلسطینی های آواره باید در اردوگاه ها سکونت دائمی داشته باشند.


رضایی با اشاره به اینکه اسرائیل حکومت جعلی، غاصب و ویرانگر است، ادامه داد: این رژیم با حمایت مستکبران و استعمار پیر به وجود آمد و تا مدتها نیز دارای قدرت بود و اهداف خود در تصاحب سرزمین فلسطین را پیش می برد.


وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی تهدید جدی در مقابل این رژیم اشغالگر بود که توانست با تشکیل هسته اولیه حزب الله بخشی از سرزمین های لبنان را از حضور اشغالگران پاک کند.


نماینده مردم خمین در خانه ملت با بیان اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از افزایش قدرت ایران در جهان برنامه ای عمیق را طراحی کردند، گفت: اعمال تحریم های شدید و به راه انداختن جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران برنامه دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی است.


رضایی تاکید کرد: مقاومت ملت و دولت ایران و رهبری هدایتگرانه مقام معظم رهبری دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید کرد اما ضعف در فضای مجازی باعث نفوذ دشمن در کشور شد.


وی گفت: دشمنان نظام قصد داشتند با استفاده از عملیات جنگ تبلیغاتی و روانی به مقاصد خود برسند اما مدیریت به موقع فضای مجازی و تسلط بر فضای سایبری بار دیگر توطئه دشمنان را بی اثر کرد.


نماینده مردم خمین در خانه ملت ادامه داد: برای رژیم اشغالگر قدس تنها یک راه باقی مانده یا از درون متلاشی می شود و یا با حمایت استکبار جهانی در اجرای معامله قرن با شمشیر و مشت آهنین مسمانان و آزادیخواهان را از بین می برد.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال، سال بشارت برای ملت ایران است، ادامه داد: تحولات بزرگی نظیر بهره برداری از صنایع کاغذسازی، پتروشیمی و بزرگترین سرمایه گذاری در خمین رخ می دهد که باعث رونق این شهرستان می شود.


خمین در جنوب استان مرکزی، ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.


/ ‏۳۰۷۵‬/‏۹۹۳۰


سرخط اخبار استان‌ها