۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۸
کد خبر: 83335215
T T
۰ نفر
شاکله رژیم صهیونیستی مبتنی بر باورهای انحرافی است

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی بر اساس باورهای غلط و تحریف های فراوان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، سردار «محسن کریمی» در آیین راهپیمایی روز قدس مردم روزه دار شهر ساوه که از میدان معلم تا مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: روز جهانی قدس ابتکار امام راحل و درایت و هوشمندی ایشان بود که به نماد استکبار ستیزی و دفاع از حق در برابر باطل تبدیل شده است.


وی افزود: حمایت از ملت فلسطین مبتنی بر منویات دین مبین اسلام و احادیث پیامبر است که اکنون در جهان به رسمیت شناخته شده است.


وی با بیان اینکه صهیونیسم یک جریان ضد دینی و اسلامی است، اظهار داشت: بیشتر جمعیت کنونی اسرائیل بی مذهب و حتی ضد مذهب هستند و شاکله رژیم صهیونسیتی مبتنی بر تئوری‌های نادرست در زمینه نابودی ملت‌های جهان با توسل به زور ایجاد شده است.


به گفته سخنران روز قدس ساوه، در باورهای صهیونیست‌هایی چون موشه دایان اگر روزی موجودیت اسرائیل به عنوان یک کشور در جهان رسمیت یابد، نوعی انتقام خیبر را از پیامبر گرفته‌اند و این مساله نشان از عمق کینه توزی و دشمنی آنها با اسلام است.


سردار کریمی گفت: تحریف تورات، روایات جعلی، اشغال قبله اول مسلمین، تشکیل پروتکل‌های صهیون با هدف ساختن نژاد پاک و برتر و نامیدن خود به عنوان فرزندان خدا و همچنین انتشار کتاب‌های تحریف شده زیاد از جمله شاخص‌های دروغینی است که بر پایه آن رژیم جعلی اسرائیل تشکیل شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: شرایط امروز کشورمان بسیار حساس و در مقایسه با چهل سال حیات انقلاب اسلامی، یک مقطع خاص است زیرا دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا با همه ظرفیت‌ها به میدان آمده‌اند به طوری که با هجمه ای همه جانبه مواجه هستیم.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دشمنان همه راهبردهای نظامی را آزمایش کردند اما شکست خوردند و اکنون به راهبردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روی آوردند اما وعده قرآن این است که پس از هر سختی، آسانی است و با تحمل و گذر از شرایط کنونی با روحیه جهادی و پشتوانه وجود یک رهبر بزرگ، بر اقتدار ایران اسلامی افزوده‌تر خواهد شد.


وی در ادامه هدف و آرمان، رهبری، ملت و داشتن دشمنان بزرگ را از شاخص‌های اقتدار ایران اسلامی برشمرد و گفت: وجود هدف متعالی و داشتن آرمان ما را در رسیدن به قله یاری می‌کند و هر میزان به آرمان‌های اسلامی و انقلابی ایمان داشته باشیم به همان میزان هم رشد می‌کنیم.


سردار کریمی گفت: یکی از آرمان‌های نظام اسلامی آزادی قدس شریف و محو اسرائیل است و ملت بزرگ ما در این راستا حرکت می‌کند.


وی افزود: وجود مبارک مقام معظم رهبری و پیش از ایشان امام راحل از نعمت‌های الهی است که به کشورمان ارزانی شده و باید ضمن دانستن قدر این رهبر مقتدر و حکیم، با وحدت و همدلی پشت سر رهبری حرکت کنیم زیرا اکنون دشمنان ما افسوس نداشتن چنین رهبر بزرگی را می‌خورند.


وی همچنین داشتن ملت بزرگ را از شاخص‌های یک جامعه مقتدر و سعادتمند عنوان کرد و گفت: ملت ایران چهل سال است که با جان و دل از انقلاب و ارزش‌های متعالی آن حمایت می‌کنند.


سردار کریمی گفت: داشتن دشمن بزرگ نیز نشانه اقتدار و یک موهبت برای نظام اسلامی ما محسوب می‌شود زیرا دشمنان عامل قدرتمندتر شدن کشور هستند و تجربه هشت سال دفاع مقدس اکنون ما را به درجه بالایی از اقتدار و آمادگی در برابر هرگونه تهدید و هجمه رسانده است.


وی تاکید کرد: ما جنگ طلب نیستیم اما به هر متجاوزی با اقتدار پاسخ خواهیم داد و به عنوان یک ملت مسلمان معتقدیم که امروز از هر زمانی به تحقق وعده الهی نزدیک شده‌ایم.


وی اظهار داشت: دشمنان به حربه‌هایی چون عملیات روانی برای ایجاد تزلزل در درون کشور. و همچنین فضای ناامیدی، شکاف با ابزار تحریم و فشار اقتصادی متوسل شده اند اما با ایستادگی و اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب، می‌توان نسخه رهایی بخش مملکت و عاملی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب و چشم انداز آینده کشور را ترسیم کرد.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استقلال و آزادی از دستاورد مهم مملکت و نظام اسلامی است اما گاهی بازی‌های سیاسی و برخی گروه‌ها ذهن جوانان را درگیر این مسأله می‌کنند که در ایران آزادی وجود ندارد در حالی که اینگونه نیست.


وی افزود: در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، جوانان و متخصصان داخلی مملکت توانستند در حوزه‌های فناوری صلح آمیز هسته‌ای، نانو، پزشکی، صنایع نظامی دستاوردها و موفقیت چشمگیری کسب کنند.


وی تاکید کرد: دشمن از ناحیه نقطه ضعف ما در زمینه اقتصادی ورود و معیشت مردم را مورد حمله قرار داده است که در چنین شرایطی به یک انقلاب اقتصادی نیاز داریم که راهبردهای آن را رهبری در برنامه اقتصاد مقاومتی اعلام کردند و با پشتوانه نیروهای متخصص و جوان میسر است.



*** راهپیمایی مردم روزه دار ساوه


از ساعت ۱۱ صبح جمعه هزاران تن از مردم مومن و روزه دار شهر ساوه با حضور در میدان معلم این شهر و پیمودن مسیر از میدان فلسطین تا مصلی امام علی (ع) و با سر دادن شعارهای انقلابی، بر آرمان‌های نظام اسلامی در خصوص آزادی قدس شریف و نفی سلطه رژیم جعلی اسرائیل راهپیمایی کردند.


در این راهپیمایی مسئولان، گروه ها، احزاب، اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند و شعارهای «مرگ بر اسر ائیل، امریکا،»، «با اتحاد مسلمین، قدس رها شود از غاصبین»، «آزادی فلسطین خواسته مسلمین است» سر دادند.


مردم ساوه با حضور در مصلی امام علی (ع) قطعنامه‌ای در پنج بند با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نفی سلطه رژیم جعلی اسرائیل را با تکبیر به تایید رساندند.


/‏۳۰۷۵/‏۶۵۳۹

سرخط اخبار استان‌ها