۸ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۶
کد خبر: 83331759
T T
۰ نفر
حماس: تل آویو دو برابر جنگ های گذشته هدف حملات موشکی قرار می گیرد

بیروت-ایرنا- "یحیی سنوار" رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه اعلام کرد؛ این جنبش و گردانهای عزالدین قسام بازوی نظامی آن، دو برابر موشک هایی را که در جنگ های گذشته با اسرائیل از آن استفاده کردند، در اختیار دارند.

پایگاه خبری العهد اعلام کرد: سنوار در مراسم افطار با گروهی از جوانان انقلابی جنوب و مرکز غزه تاکید کرد، حماس و گردانهای قسام دو برابر موشک هایی را که در جنگ های گذشته تل آویو را هدف قرار دادند، در اختیار دارند.


سنوار همچنین یادآور شد، در رویارویی آینده، تل آویو هدف حملات موشکی گسترده ای قرار خواهد گرفت.


به گفته او در جنگ ۲۰۱۲ تل آویو و اطراف آن با ۱۷ موشک و در جنگ ۲۰۱۴ با ۱۰۷ موشک هدف قرار گرفت و در هر گونه رویارویی احتمالی آینده موشک ها بیشتر و دو برابر قبل خواهد بود.


سنوار همچنین تاکید کرد، راهپیمایی های بازگشت تنها زمانی متوقف خواهد شد که همه اهداف مورد نظر آن محقق شود.


راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین) پارسال جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.



با وجود مخالفت و تحریم بسیاری از کشورهای جهان مانند اتحادیه اروپا، در ۲۴ اردیبهشت سال ۲۰۱۸ در اقدامی تحریک آمیز، سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی انتقال یافت.

شمار شهدای فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت از آغاز تاکنون به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر رسیده و بیش از ۲۵ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.


خاورم **۱۱۱۰**۱۵۰۸

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha