۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۲۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83331680
T T
۰ نفر
هلال احمر زنجان، ۲۵۰۰ سبد غذایی برای نیازمندان توزیع کرد

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و آغاز شب های قدر، ۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده های نیازمند این استان توزیع شد.

شهرام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو و با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح همای رحمت افزود: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های مؤمنان به شمار می‌رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان در سطح شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، طارم، ایرجود، خدابنده، ابهر و خرمدره با همت و مشارکت اعضا، داوطلبان و خیرین جمعیت در طول ماه پرفیض و برکت رمضان توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌های نیازمندان محقق شد.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از کرامت انسان‌ها به عنوان شعار محوری طرح ملی "همای رحمت" در نظر گرفته شده، این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، پنیر، ماکارونی، سویا، قند، عدس، … بوده است.
از سال ۸۳ تا کنون سازمان داوطلبان هلال‌احمر به توزیع سبدهای کالا در قالب برنامه ملی همای رحمت می‌پردازد که در این طرح خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان با حفظ کرامت انسانی آنان انجام می‌گیرد.


۹۶۴۶/‏۸۰۶۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha