۵ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۶
کد خبر: 83327884
T T
۰ نفر
وزیر ورزش: مراسم تجلیل از مدال آوران جاکارتا ۱۱ خرداد برگزار می شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان از پرداخت پاداش و معوقات مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور رییس جمهوری در روز ۱۱ خرداد خبر داد.

«مسعود سلطانی فر» در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان این وزارتخانه با یادآوری روند پرداخت پاداش های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران طی ۶ سال گذشته عنوان کرد: ۱۰ مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تا کنون برگزار شده است و دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بود، به طوری که پاداش معوقه سال‌های ۹۰ تا ۹۲ که به دولت دهم برمی گشت توسط وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم پرداخت شد.


به گزارش وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر، یازدهم خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و گفت: انشاالله هم زمان با ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری از مدال آوران ارزشمند بازیهای آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تجلیل خواهد شد.


وی با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و رییسان فدراسیون ها، کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور تصریح کرد: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی، المپیکی و جهانی است.


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان های انقلاب و امام (ره) همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم، کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می کند.


ورزشی**۲۰۵۲**۱۰۶۷**

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha