۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83326740
T T
۰ نفر

آموزش های مهارتی در تحقق شعار سال نقش مهم دارد

۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۷
کد خبر: 83326740
آموزش های مهارتی در تحقق شعار سال نقش مهم دارد

گناوه-ایرنا- سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه گفت: آموزش های مهارتی موجب توانمندسازی اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه کارگری می شود و توجه به این مهم در تحقق شعار سال با محوریت رونق تولید ایفا می کند.

به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز شنبه در بازدید از کارگاه آموزشی کارآموزان رشته ایمنی و بهداشت در ایستگاه آتش نشانی این شهرستان افزود: آگاهی و آشنایی کارآموزان با محیط واقعی کار نقش بسزایی در کیفیت و ارتقای آموزش‌های مهارتی دارد.


وی گفت: بازدید آموزشی حین برگزاری دوره‌ها به منظور آشنایی و درک بهتر شرایط کار واقعی به کارآموز در برنامه‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور قرار دارد.


سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه اظهار داشت: کسب تجربه و آشنایی با محیط کار واقعی، حفظ و ارتقای سلامت روحی و بهبود نگرش نسبت به کار، ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای، ایجاد انگیزه برای کار آموزان با مشاهده محیط کار واقعی و هماهنگ کردن آموزش‌های مهارتی و روزآمد کردن استانداردهای آموزشی با بازار کار از عمده اهداف بازدیدهاست.


وی افزود: چنین برنامه‌هایی می‌تواند یکی از ابزارهای بسیار تأثیرگذار بر روند ارتقای هرچه بهتر کیفیت آموزشی، مهارت آموزی و در نتیجه دستیابی به اهداف کلان سازمانی و ملی باشد.


حقیقی خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید در طول زندگی خود یک مهارت را بیاموزند که آموزش فنی و حرفه‌ای در این زمینه نقش مهمی دارد.


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو مرکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران است.


۶۱۶۴/6043

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha