۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83326652
T T
۰ نفر
تابش: مجموعه حاکمیت شاید استیضاح را به مصلحت نداند
رییس فراکسیون ورزش

تهران- ایرنا- رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می گوید: ملاحظاتی درباره طرح استیضاح وزیران وجود دارد که شاید مجموعه حاکمیت در این موقعیت آن را مصلحت نداند.

«محمدرضا تابش» روز شنبه بر ضرورت رفع ابهامات نمایندگان استیضاح کننده از سوی وزیر ورزش تاکید کرد و از استیضاح کنندگان نیز خواست پیش از طرح آن در صحن مجلس در رفع کاستی‌ها تعامل کنند تا مشکل مرتفع شود.


وی افزود: البته وزارت ورزش در حیطه فعالیت‌های خود اقدامات خوبی انجام داده است اما ابهاماتی هم وجود دارد که مسئولان این دستگاه اجرایی باید آن را رفع کنند.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر ورزش و جوانان هم باید تدبیر کنند تا استیضاح به صحن کشیده نشود و نمایندگان هم از موضع انصاف و رفع کاستی‌ها تعامل کنند تا پیش از طرح استیضاح در صحن مجلس مسائل مرتفع شود.


بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان و طرح پرسش پنج نماینده از وزیر ورزش چندی پیش در دستور کار کمیسیون قرار داشت که مهمترین آنها اتفاقات غیر فرهنگی ورزشگاه‌ها، اقدامات خلاف اخلاق و همچون شرط بندی، تفرقه قومی در ورزشگاه‌ها، عدم عدالت محوری در رویکرد وزارت ورزش و نبود اهتمام جدی در وزارتخانه در خصوص جوانان است.
نمایندگان که از توضیحات «مسعود سلطانی فر» قانع نشدند، قرار شد طرح استیضاح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع شود.
ورزشی **۹۲۵۰**۹۱۱۸**۱۰۶۷**

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha