۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83322568
T T
۰ نفر

2 زندانی در همدان آزاد شدند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۳
کد خبر: 83322568
2 زندانی در همدان آزاد شدند

همدان- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با پانزدهمین روز ماه مبارك رمضان 2 زندانی جرائم غیر عمد استان با كمك ستاد دیه آزاد شدند.

یداله روحانی منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یكی از این افراد به خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه 100 سكه ای از دوم بهمن سال گذشته راهی زندان شده بود.
وی اضافه كرد: طبق تحقیقات صورت گرفته این مرد 50 ساله مُعسر شناخته شده و 79 میلیون ریال به زوجه پرداخت و مابقی بدهی قسط بندی شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان كرد: همچنین یك بیمار قلبی كه از ناحیه یك چشم معلول و زیر پوشش بهزیستی بود نیز به علت ناتوانی در پرداخت بدهی 100 میلیون ریالی از چهارم فروردین امسال زندانی شده بود.
روحانی منش ادامه داد: این فرد اقدام به خرید اجناسی از شركت تعاون روستایی با قرار دادن سفته كرده بود كه كه به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و شكایت شركت تعاون روستایی زندانی شد.
وی بیان كرد: رویكرد ستاد دیه شناسایی زندانیان نیازمند و بدهكاران مالی زیر 200 میلیون ریال به منظور زمینه سازی برای آزادی سریع آنها است.
روحانی منش با بیان اینكه هفته آینده جشن گلریزانی به همین منظور برگزار می شود اظهار داشت: چنانچه هر یك از اعضای خانواده حداقل ترین رقم ها حتی 100 هزار ریال برای آزادی زندانیان اختصاص دهد امسال می توان شمار زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد كرد.
369 زندانی جرائم غیرعمد هم اینك در زندان های استان همدان تحمل حبس می كنند.
7526/2090

سرخط اخبار استان‌ها