۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83320769
T T
۰ نفر

گلبانگ اذان در فاز 8 مسكن مهر پردیس طنین انداز شد

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷
کد خبر: 83320769
گلبانگ اذان در فاز 8 مسكن مهر پردیس طنین انداز شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: مسجد امام رضا (ع) در محله سبلان فاز هشت پردیس با 700 متر زیر بنا و محوطه با برگزاری اولین نماز جماعت به همراه صرف افطار به بهره برداری رسید.

سید مهدی هدایت شامگاه یكشنبه در حاشیه افتتاح اولین مسجد در فاز هشت مسكن مهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسجد با اعتبار 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و علاوه بر فضای مسجد بخش‌های فرهنگی، تجاری و خانه عالم در محوطه بیرونی مسجد ساخته شده است.
وی با اشاره به كلنگ زنی پروژه های جدید فاز هشت مسكن مهر پردیس با حضور مسئولین شهرستان خاطر نشان كرد: در محله تفتان یك مجموعه ورزشی به مساحت 2200 متر مربع با كاربری‌ زمین فوتبال، والیبال و تنیس به ارزش 5/32 میلیارد ریال كلنگ زنی شد، این مجموعه ورزشی با مشاركت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.
مدیر عامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: اولین سرای محله فاز 8 در این بوستان تا پایان سال 99 با امكاناتی نظیر مهد كودك، اتاق بازی، آمفی تئاتر، سالن كنفرانس و فروشگاه ساخته خواهد شد.
هدایت گفت: مركز محله الوند با مساحت 5/2 هكتار با اعتباری معادل 35 میلیارد ریال طی با فضاهای آموزشی، مذهبی، تجاری و مركز محله برای خدمات رسانی به 5 هزار نفر از ساكنان این محله در دست اجرا است و تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به سایر فعالیت های انجام شده در این فاز تصریح كرد: در كنار تكمیل پروژه های مسكن مهر تكمیل خدمات را هم در اولویت قرار دادیم؛ دو بانده شدن ورودی فاز 8 پردیس، آسفالت، روكش و بهسازی معابر، رفع مشكل حقوقی اراضی با كمك دادستان و مجموعه قضایی شهرستان، و استفاده از ظرفیت كمربندی این فاز تا دو ماه آینده بخش دیگری از فعالیت‌های انجام شده در این فاز است.
مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس گفت: تكمیل 8 مدرسه در فاز هشت تا اول مهر ، چهار مركز آموزشی و 3 مركز مذهبی، دو بوستان، چهار مركز تجاری، دو مجموعه ورزشی در دست اقدام و اجرا است.
هدایت گفت: طی هفته گذشته 4 قطعه زمین با كاربری بازار روز به شهرداری پردیس تحویل دادیم تا در جهت رفع نیازهای ساكنین عملیاتی شود.
مدیر عامل شركت عمران شهر جدید پردیس تاكید كرد: این فاز با توجه به موقعیت مكانی مناسب در آینده ای نه چندان دور به یكی از شهرهای بسیار خوب در همسایگی پایتخت با 120 هزار نفر جمعیت تبدیل خواهد شد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگزاری كامل مسكن مهر به 700 هزار نفر خواهد رسید.
تهرام/9441//1348

سرخط اخبار اقتصاد