۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۴
کد خبر: 83320059
T T
۰ نفر
مجیدی: با شرایط ایده آل به مصاف العین می رویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینكه من آخرین بازیكن فوتبال ایرانی هستم كه جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس كردم، گفت: با شرایط ایده آل روبه روی تیم فوتبال العین امارات قرار خواهیم گرفت.

«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از بازی استقلال ایران مقابل العین امارات در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می توانستیم الدحیل را شكست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تاثیری روی صعود تیم ها ندارد.
وی افزود: تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اكنون برای این دیدار آماده هستیم. به طور حتم با شرایط ایده آل روبه روی حریف خود در لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهیم گرفت.
مجیدی خاطر نشان كرد: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد كنم؛ او را هرگز فراموش نمی كنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم كه جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس كردم. با آقای متسو قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم.
سرمربی استقلال تصریح كرد: در تمام سال هایی كه در امارات بازی می كردم، از العین به عنوان یك باشگاه بزرگ یاد می شد و خوشحالم به عنوان یك مربی برابر این باشگاه قرار می گیرم. هیچ گاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.
وی در پایان گفت: برای العین گلزنی كردم و برابر این تیم نیز موفق به گلزنی شدم. اكنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیكنان است. امیدوارم هواداران بازی خوبی از دو تیم تماشا كنند.
تیم فوتبال استقلال فردا در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات خواهد رفت.
ورزشی**م.ت**9129
۰ نفر