۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹
کد خبر: 83319998
T T
۰ نفر

استخدام افسر ارتباطات ديجيتال در دربار انگليس

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹
کد خبر: 83319998
استخدام افسر ارتباطات ديجيتال در دربار انگليس

تهران- ايرنا- خاندان سلطنتي بريتانيا آگهي استخدامي منتشر كرد كه در آن براي موقعيت شغلي موسوم به افسر ارتباطات ديجيتال اعلام نياز شده است؛ شغلي كه ايجاد آن ظاهرا در ادامه تلاش براي گسترش فعاليت دربار انگليس در فضاي مجازي است.

ملكه اليزابت اولين پست اينستاگرامي خود را چند ماه پيش در فضاي مجازي منتشر كرد و حالا به نظر مي‌رسد كه دربار بريتانيا مي‌خواهد تا فعاليت خود را در فضاي مجازي گسترش دهد. فعاليتي كه تا پيش ‌از اين با محافظه‌ كاري و سخت‌گيري بسياري به همراه بود.
تا جايي كه مي‌دانيم از ميان انبوه صفحات منتسب به خاندان سلطنتي بريتانيا، عموم اعضاي اين خانواده در هيچ شبكه اجتماعي رسما حضور ندارند. در اين ميان تنها استثنا يوژني دختر كوچك‌ تر شاهزاده اندرو است كه فعاليت‌هاي هنري خودش را دارد و تنها عضو ارشد خانواده است كه صفحه‌اي اختصاصي در اينستاگرام دارد.
به‌ جز اين حساب، سه حساب كاربري ديگر منتسب به خاندان سلطنتي نيز وجود دارد كه همگي حساب‌هاي مشترك هستند. از حساب كاربري مشترك خانواده سلطنتي گرفته كه ظاهرا گاهي خود ملكه از آن استفاده مي‌كند تا حساب‌هاي خانوادگي شاهزاده چارلز و فرزند بزرگش ويليام كه هر كدام با نام كاخ محل اقامت آن‌ها ايجاد شده‌اند.
شغل جديدي كه توسط دربار بريتانيا ايجاد شده ظاهرا دنباله سياستي است كه چند ماه پيش با انتشار اولين دستورالعمل رفتاري براي كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد. دستورالعملي كه از كاربران مي‌خواست تا اصولي را در مواجهه با پست‌هاي منتشره در شبكه‌هاي مجازي منتسب به خانواده سلطنتي رعايت كنند. اما حالا استخدام يك برنامه‌ ريز و كارشناس شبكه اجتماعي با تجربه را مي‌توان به گام بعدي در جهت تلاشي ديرهنگام براي حضور در فضاي مجازي تعبير كرد.
علمي**9224**
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد