۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۴۷
کد خبر: 83317786
T T
۰ نفر

توقف راه یاب ملل مریوان برابر ملوان بندر انزلی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۴۷
کد خبر: 83317786
توقف راه یاب ملل مریوان برابر ملوان بندر انزلی

سنندج - ایرنا - تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل مریوان در یك بازی مهم و حساس با نتیجه 2 بر 2 برابر تیم ملوان بندر انزلی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته شانزدهم مسابقات لیگ فوتبال بانوان كشور با دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و ملوان بندر انزلی ساعت 21 جمعه 27 اردیبهشت در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار شد.
تیم راه یاب ملل مریوان در این مسابقه میزبان بود ولی بدلیل شرایط نامناسب نور ورزشگاه زاگرس مریوان این بازی در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار شد.
در این بازی تیم راه یاب ملل مریوان با تك گل فاطمه قاسمی كه در دقیقه 12 بازی به ثمر رسید، نیمه اول را با برتری به رختكن رفت.
در نیمه دوم حملات تیم راه یاب ملل مریوان ادامه داشت تا اینكه در دقیقه 75 بازی یك پنالتی به سود تیم راه یاب ملل اعلام شد كه زهرا حاتم نژاد موفق شد آن را تبدیل به گل دوم كند.
در 15 دقیقه باقی مانده این بازی حملات تیم ملوان بندر انزلی بیشتر شد تا اینكه این تیم توانست 2 گل خورده خود را جبران كرده و بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.
تیم راه یاب ملل مریوان با این مساوی و با كسب 30 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان كشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان راهیاب ملل مریوان در فصل جاری به دلیل بارندگی و وضعیت نامناسب زمین چمن زاگرس در هفته های چهارم و ششم نیز نتوانسته بود از شرایط میزبانی استفاده كند و امشب نیز در هفته شانزدهم بازی خود را در زمین درفشی فر تهران برگزار كرد.
باشگاه راه یاب ملل اكنون از یك تیم والیبال و یك تیم فوتبال بانوان حمایت می كند، تیم والیبال در لیگ دسته یك و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.
7354/9102

سرخط اخبار استان‌ها