۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
کد خبر: 83313041
T T
۰ نفر
پيرلو: يووه براي فتح ليگ قهرمانان به چيزي بيش از «رونالدو» نياز دارد

تهران- ايرنا- «آندره آ پيرلو» معتقد است «مائوريتسيو پوچتينو» يك ريشه يوونتوسي داشته و بانوي پير براي فتح ليگ قهرمانان به چيزي بيشتر از «كريستيانو رونالدو» نياز دارد به چيزي درست مانند يك «ايسكو».

به گزارش ايرنا، تارنماي فوتبال ايتاليا روز دوشنبه نوشت: براساس گزارش ها، پوچتينو كه تاتنهام را به جمع چهار تيم اول ليگ برتر جزيره رسانده و روياي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان را نيز براي آنها به واقعيت بدل كرده است، يكي از گزينه هاي هدايت يووه براي فصل آينده محسوب مي شود.
در اين بين، پيرلو اظهار داشت: او (پوچتينو) ريشه يوونتوسي دارد؛ او يك سرمربي مدرن است كه سال ها در انگليس مربيگري كرده و مقصود از مدرن صرفا به سبك بازي وي محدود نمي شود بلكه او از تمام لحاظ مدرن است چرا كه از فوتبال اسپانيا برخاسته و از اين رو مجموعه اي از ويژگي هاي منحصربفرد را در اختيار دارد.
هافبك افسانه اي اسبق تيم ملي ايتاليا در پاسخ به پرسشي در خصوص ناكامي بانوي پير در خط هافبك، تاكيد كرد: آنها به يك ايسكو نياز دارند؛ سطح آنها در سري آ فراتر از ايتاليايي ها است اما يووه بايد ليگ قهرمانان را فتح كند و آلگري براي ماه ها در ذهنش تنها يك تيم متصور بوده است؛ خط هافبك يكي از مناطقي است كه بايد تقويت شود و شايد آلگري بر اين باور بوده كه آنها در وسط زمين قدرت و كيفيت لازم را دارند.
وي در پايان افزود: او رونالدو (كريستيانو) را به تورين آورد اما واقعيت اين است كه آلگري نمي دانست چگونه توپ را به او برساند يا به عبارتي او را تامين كند؛ براي رسيدن به فينال و فتح ليگ قهرمانان هافبك ها حياتي هستند.
ورزشي**3991**9129

سرخط اخبار ورزش