۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83311434
T T
۰ نفر

سایت همسریابی برای زن جوان دردسر ساز شد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۴
کد خبر: 83311434
سایت همسریابی برای زن جوان دردسر ساز شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: یك فرد كلاهبردار با سوء استفاده از تصاویر یك زن در سایت همسریابی، برای وی مزاحمت ایجاد كرد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: یك زن مطلقه با توصیه دوستش، برای ازدواج در سایت همسریابی نامنویسی می كند.
وی اضافه كرد: این زن 35 ساله اقدام به ثبت تمامی اطلاعات هویتی و الصاق چند عكس در پروفایل در یكی از سایت های همسریابی كرده بود.
رییس پلیس فتا همدان بیان كرد: یك فرد كلاهبردار اقدام به ذخیره این تصاویر و ایجاد تغییر در عكس ها با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ كرده بود.
سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: این فرد تصاویر نامتعارف این زن را برای وی ارسال كرده و درخواست روابط ناسالم می كند.
وی ادامه داد: فرد كلاهبردار تهدید می كند در صورت بی توجهی این زن به درخواست او، تصاویر وی را در فضای مجازی منتشر می كند.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: پس از تشكیل این پرونده در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان، تلاش ها برای دستگیری متهم آغاز شد.
سرهنگ سرخوش نهاد گفت: شبكه های مجازی در كنار مزایا و مزیت ها، در صورت بی توجهی به ملاحظات امنیتی می تواند به تهدید جدی برای كابران تبدیل شود.
وی افزود: به هیچ عنوان كاربران عكس های خصوصی را در فضای مجازی پُر مخاطف منتشر نكنند و به محتواهایی كه در پرفایل قرار می دهند توجه داشته باشند.
7526/2090

سرخط اخبار استان‌ها