۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸
کد خبر: 83303095
T T
۰ نفر

19 قاضی نمونه دزفول تجلیل شدند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸
کد خبر: 83303095
19 قاضی نمونه دزفول تجلیل شدند

دزفول - ایرنا - 19 نفر از قاضیان نمونه دزفول روز یكشنبه در محل دادگستری این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا رئیس دادگستری شهرستان دزفول در آئین تجلیل از این قاضیان نمونه گفت: این قاضیان با نظر معاونت نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات به عنوان قاضی نمونه معرفی شده اند.
محمد یار ممبینی سلامت و امنیت را 2 نعمت بی دریغ خداوند دانست و افزود: پیش بینی می شد با ورود رئیس جدید قوه قضائیه، دغدغه های حوزه قضایی به مرحله اجرا برسند كه بخش نامه هایی در این زمینه ابلاغ شده است.
وی با تاكید بر عزت و كرامت قاضی، دادگاه و مردم اظهار داشت: كاهش پرونده های ورودی از ضروریات دادگستری است البته این موضوع تا حدودی به مجموعه دادگستری مربوط نمی شود.
رئیس دادگستری شهرستان دزفول بر ضرورت رسیدگی به پرونده ها در كمترین زمان ممكن تاكید كرد و افزود: قاضیان باید از ورود پرونده جدید جلوگیری و برای مختومه كردن پرونده های موجود تلاش كنند.
وی با بیان اینكه از نیروهای بازنشسته در صورت نیاز استفاده می شود، گفت: تعداد پرونده های دادگستری دزفول بالا است لذا باید تلاش شود پرونده های مسن هرچه سریعتر به نتیجه برسند.
ممبینی افزود: معاونت نظارت و ارزیابی قضات در دادسرای نظامی هر ساله تعدادی از همكاران را براساس آیتم های خود ارزیابی و از آنها تقدیر می كند كه امسال حدود 290 نفر از قاضیان استان خوزستان از جمله 19 قاضی دادگستری دزفول مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینكه حدود 90 میلیارد ریال پاداش به قاضیان نمونه استان خوزستان پرداخت شده است، اظهار داشت: تلاش مضاعف در قوه قضائیه همیشه وجود دارد لذا باید رفاه و معیشت همكاران در دستور كار باشد.
افزون بر 50 قاضی در شهرستان دزفول فعالیت می كنند.
7278/3022