۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83302166
T T
۰ نفر
هفت دستگاه اتوبوس تحويل ناوگان حمل‌ونقل عمومي همدان شد

همدان- ايرنا- شهردار همدان گفت: هفت دستگاه اتوبوس جديد با هدف افزايش خدمات رساني در جابجايي مسافران درون شهري به ناوگان اتوبوسراني اين شهر افزوده شد.

عباس صوفي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همچنين تا پايان ارديبهشت ماه ٩ دستگاه اتوبوس ديگر به ناوگان حمل و نقل عمومي اين شهر افزوده مي شود.
وي اضافه كرد: بر اساس جمعيت شهر همدان، ناوگان حمل و نقل درون شهري نيازمند 350 دستگاه اتوبوس است.
شهردار همدان گفت: در حال حاضر 103 دستگاه اتوبوس در بخش خصوصي و 97 دستگاه در بخش دولتي كار جابجايي مسافران درون شهري همدان را برعهده دارند كه باتوجه به رشد جمعيت نيازمند افزايش تعداد اتوبوس هستيم.
وي با بيان اينكه تقويت و نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومي در دستور كار مديريت شهري قرار دارد، افزود‌: اين اقدام در جهت تقويت اتوبوس‌‌هاي درون شهري و به روزرساني خدمات حمل و نقل عمومي به شهروندان همداني صورت گرفته است.
شهردار همدان اظهار داشت: در كنار اقدامات ديگري كه براي رضايتمندي شهروندان انجام مي‌گيرد، به روزرساني ناوگان حمل و نقل عمومي نيز در حوزه تاكسيراني و اتوبوسراني به صورت جدي پيگيري مي‌شود تا شاهد افزايش سطح كمي و كيفي خدمات‌رساني به مردم باشيم.
صوفي با بيان اينكه اتوبوس‌هاي جديد در تمام خطوط شهر به ويژه مناطق كم برخوردار شهر و نقاط پرجمعيت استفاده مي شود، خاطرنشان كرد: اين اتوبوس‌ها از محل اعتبارات شهرداري همدان خريداري شده است.
7523/2090