۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبر: 83298663
T T
۰ نفر
پيك اميد كانون پرورش فكري به مناطق سيل زده لرستان وارد شد

خرم آباد - ايرنا - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان لرستان گفت: تماشاخانه سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان پيك اميد در قالب طرح امداد فرهنگي وارد مناطق سيل‌زده استان شد.

محمد جواد محمدي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مربيان كانون از استان‌هاي مختلف كشور به همراه گروه‌هاي داوطلب تئاتر از انجمن نمايش كانون و گروه‌هاي هنري و مربيان استان لرستان در طرح امداد فرهنگي به مناطق آسيب ديده از سيل حضور دارند.
وي بيان كرد: در طرح امداد فرهنگي پيك اميد علاوه بر اجراي برنامه‌هاي فرهنگي‌هنري براي كودكان و نوجوانان مناطق سيل‌زده لرستان، تعداد زيادي بسته فرهنگي اهدايي كانون پرورش فكري، انجمن توليدكنندگان و فروشندگان و شوراي نظارت بر اسباب‌بازي وهدايايي از استانهاي همجوار به كودكان سيل‌زده اهدا مي‌شود.
محمدي اظهارداشت: تماشاخانه سيار كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان از صبح روز 11 ارديبهشت 1398 در اولين برنامه خود در شهر سيل زده دوره چگني و روستاهاي بخش شاهيوند حضور يافته و به اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي‌هنري براي خانواده‌ها و كودكان و نوجوانان پرداخت.
وي اضافه كرد: روز 12 ارديبهشت كودكان و نوجوانان شهر كوهدشت در صبح و شهر ستان رومشكان در عصر، ميزبان گروه‌هاي امداد فرهنگي كانون «پيك اميد» هستند.
مديركل كانون پرورش فكري لرستان ادامه داد: در روزجمعه 13 ارديبهشت كاروان امداد فرهنگي و تماشاخانه سياركانون در شهر و روستاهاي تابع معمولان به اجراي برنامه خواهند پرداخت و در روز شنبه و يكشنبه 14 و15 ارديبهشت در كنار كودكان و نوجوانان و خانواده هاي سيل زده شهرستان پلدختر و روستاهاي تابع آن خواهند بود.
7274/7273

سرخط اخبار استان‌ها