۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹
کد خبر: 83289953
T T
۰ نفر
بيمه 8547 مددجوي كميته امداد زنجان به بيمه سلامت منتقل شد

زنجان - ايرنا - مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان زنجان گفت: بيمه پايه درماني هشت هزار و 547 مددجوي كميته امداد استان ساكن در مناطق شهري با جمعيت بالاي 20 هزار نفر به بيمه سلامت ايران منتقل شد.

هدايت صفري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اين اساس هماهنگي هاي لازم در ارتباط با عمليات اجرايي اين فرآيند آغاز شده و طبق برنامه بيمه سلامت تا پايان ارديبهشت سال جاري دفترچه‌هاي درماني جديد مددجويان زنجاني از طريق بيمه سلامت استان صادر مي‌شود.
وي اظهار داشت: پيش از اين بيمه پايه درماني مددجويان روستايي و ساكن در شهرهاي با جمعيت زير 20 هزار نفر اين نهاد از سال 85 به بيمه سلامت واگذار شده بود كه تا پايان ارديبهشت امسال بيمه تمامي مددجويان تحت پوشش شهرهاي بالاي 20هزار نفر استان نيز به بيمه سلامت منتقل شده است.
اين مسئول ادامه داد: بر اين مبنا تفاهم نامه انتقال بيمه پايه مددجويان بين كميته امداد و سازمان بيمه سلامت كشور به امضا رسيده و در اين ميان شيوه نامه صدور و توزيع دفترچه ها نيز در دست اقدام است و به زودي به اطلاع مددجويان خواهد رسيد لذا تا صدور دفترچه هاي جديد كارت‌هاي بيمه درماني سابق معتبر خواهد بود.
وي اضافه كرد: مددجويان هيچگونه نگراني در ارتباط با صدور دفترچه درماني جديد نداشته باشند چرا كه هزينه صدور آن توسط كميته امداد پرداخت مي شود و از مددجويان وجهي دريافت نمي‌شود.
مديركل كميته امداد استان زنجان خاطرنشان كرد: تغييرات حاصل شده فقط در زمينه بيمه پايه درماني بوده و بيمه مكمل كميته امداد براي همه مددجويان همانند گذشته به قوت خود باقي است و بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده سطح خدمات افزايش خواهد يافت.
به گزارش ايرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعيت 54 هزار و 980 نفر از خدمات اين نهاد درقالب كمك معيشت بگير و غير كمك معيشت بگير در استان بهره مند هستند.
9646/6085

سرخط اخبار استان‌ها