۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۳۱
کد خبر: 83279947
T T
۰ نفر
مقام آمریكایی برای گفت وگو درباره ایران راهی سرزمینهای اشغالی شد

تهران – ایرنا – وزارت خارجه آمریكا بامداد سه شنبه در بیانیه ای اعلام كرد كه «ناتان سیلز» هماهنگ كننده مبارزه با تروریسم وزارت خارجه این كشور برای گفت و گو با مقامهای صهیونیستی در خصوص ایران و حزب الله به سرزمینهای اشغالی سفر كرده است.

به گزارش ایرنااز روزنامه الشرق الاوسط، در بیانیه وزارت خارجه آمریكا آمده است كه سیلز برای شركت در نشست سالانه گروه مبارزه با تروریسم میان آمریكا و رژیم صهیونیستی كه قرار است روز سه شنبه (16 آوریل) برگزار شود، به تل آویو سفر كرده است.
این گزارش مدعی است، در این نشست قرار است درباره تهدیدات مشترك كه آمریكا و رژیم صهیونیستی با آن مواجه هستند از جمله ایران و حزب الله لبنان گفت وگو شود.
این بیانیه می افزاید: واشنگتن و تل‌آویو راهبردهایی را برای تقویت همكاری و هماهنگی در حوزه‌ امنیت و تهدیدات پیش رو تدوین می‌كنند.
روابط آمریكا و رژیم صهیونیستی به ویژه پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ ابعاد امنیتی بیشتری گرفته است و حمایت ها و جانبداری گسترده رئیس جمهوری آمریكا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعتراض تشكیلات خود گردان فلسطینی و مخالفت كشورهای اروپایی مواجه شده است.
شبك**9365**1708

سرخط اخبار سیاست خارجی