۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 83270944
T T
۰ نفر

مدیركل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی منصوب شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 83270944
مدیركل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی منصوب شد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در حكمی حجت‌الاسلام والمسلمین «هادی صاحبقرانی گلستانی» را به سمت مدیركل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی منصوب كرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در حكم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی آمده است: استان خراسان رضوی خود سرزمینی پهناور با گوناگونی‌های قومی است كه ویژگی‌های خاص خود را به وجود می‌آورد؛ استانی با اندوخته فرهنگی غنی و مردمی فرهنگ‌ساز.
انقلاب اسلامی و اهالی تلاشگر آن نیز در این استان بسیار ریشه‌دار، فعال و بانشاط به طی طریق مجاهدانه خویش مشغول‌اند. اقتضائات مكانی، در كنار اقتضای زمانی آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و نیز اینكه در آستانه تحول نوشكوفای سازمان تبلیغات اسلامی در دور جدید فعالیت خود می‌باشیم، همگی اهمیت توجه ویژه به مدیریت تبلیغات اسلامی در این استان را بیش از پیش تذكار می دهد.
وی در این حكم ،تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاكمیتی، تكیه بر تشكل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزه پرافتخار و خدوم مشهد مقدس، مهم‌ترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده برشمرده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درخاتمه از زحمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین آقای لطفیان در اداره چندساله این مجموعه قدردانی كرد.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صاحبقرانی گلستانی 34ساله، متولد مشهدمقدس و دانش‌آموخته حوزه علمیه خراسان است. فارغ‌التحصیلی سطح 3 تخصصی كلام از مدرسه عالی نواب مشهد، 8 سال تحصیل درس خارج فقه و اصول نزد آیت‌الله علم‌الهدی و رئیسی، 15 سال تدریس در حوزه‌های علمیه و مراكز دانشگاهی، مدیریت آموزشی و فرهنگی در مدارس علمیه عباسقلی‌خان و موسی‌بن‌جعفر(ع) مشهد، فعالیت در زمینه تربیت، مشاوره، خانواده و سبك زندگی اسلامی، راه‌اندازی اردوهای جهادی، گروه‌های فعال تبلیغی و ارائه خدمات اجتماعی از سوابق علمی و مدیریتی حجت‌الاسلام صاحبقرانی گلستانی به شمار می‌روند.
فراهنگ **9211 ** 1355
۰ نفر