معاون گردشگري و زيارت سازمان فرهنگي، اجتماعي شهرداري مشهد روز سه شنبه در مراسم رونمايي از اين محصولات كه در همايش رسم ميزباني صورت گرفت گفت: اين محصولات ارتباط مستقيم با هويت، گردشگري و هوشمند سازي به عنوان شعار دوره جديد مديريت شهري مشهد دارد.
نرگس شالچيان افزود:سوغات هويتي مشهد تابلوي سوغاتي تشكيل شده از صنايع دستي، سنگ هركاره، نگارگري بر روي چرم، قلمزني بر روي برنج، هنر تذهيب، خطاطي و قيطان كاري هنرمندان به نام مشهدي است.
وي ادامه داد: اين سوغات براي نخستين بار رونمايي شد تا بسياري از افرادي كه با ظرفيتهاي مختلف هنري شهر مشهد آشنا نيستند را با اين توانمنديها آشنا سازد.
معاون گردشگري و زيارت سازمان فرهنگي، اجتماعي شهرداري مشهد گفت: براي رفاه حال زائران و گردشگران مشهدي نيز 10 محصول فرهنگي - اطلاع رساني شامل نقشه هوشمند مشهد، نقشه به زبان انگليسي، نقشه توس، بروشورهاي برنامه ريزي سفر و كتابهاي معرفي جاذبههاي گردشگري شهر مشهد تهيه و امروز رونمايي شد.
شالچيان افزود: اين محصولات در ايام نوروز در مبادي ورودي و مراكز راهنماي زائر شهر مشهد توزيع ميشود.
كلانشهر سه و نيم ميليون نفري مشهد سالانه پذيراي 30 ميليون زائر و گردشگر داخلي و خارجي است.
1922/7505/
مشهد- ايرنا- سوغات هويتي مشهد و 10 محصول فرهنگي ويژه زائران نوروز 98 اين شهر روز سه شنبه با حضور جمعي از مسئولان شهري رونمايي شد.
سرخط اخبار استانها
-
ترافیک معابر منتهی به ورزشگاه آزادی پرحجم اما در حال تخلیه است
تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره…
-
بهرهبرداری از ۱۷ هزار تخت و ۳۰۰ دستگاه پیشرفته پزشکی در دولت سیزدهم
اهواز - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۷ هزار تخت…
-
شادی در خیابان های بجنورد پس از قهرمانی پرسپولیس+ فیلم
بجنورد- ایرنا- برخی از شهروندان بجنوردی و هواداران پرسپولیس پس از…
-
شکست نساجی در هفته پایانی؛ فولاد در لیگ برتر ماند
ساری- ایرنا- آخرین مسابقه نساجی مازندران در لیگ بیستوسوم با ثبت پانزدهمین…