۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83212523
T T
۰ نفر
گزينه هاي كميته ملي پارالمپيك براي انتصاب دبير اجرايي

تهران- ايرنا- رئيس كميته ملي پارالمپيك آذر ماه امسال و پس از انتخاب مجدد خود در اين سمت، اعلام كرد كه دبير اجرايي و رئيس آكادمي پارالمپيك، دي ماه امسال معرفي مي شوند، اما با وجود گفت و گو با برخي از گزينه هاي احتمالي هنوز به نتيجه منجر نشده است.

به گزارش ايرنا؛ پس از برپايي مجمع انتخاباتي كميته ملي پارالمپيك و معرفي «مسعود اشرفي» دبيركل سابق به عنوان سرپرست دبير اجرايي، اين احتمال مي رفت كه وي مجدد در اين پست منصوب شود اما به دليل پست بازرسي اين نهاد ورزشي، نمي تواند همزمان دبير اجرايي باشد.
اما گويا كميته ملي پارالمپيك طي يك ماه اخير با برخي گزينه ها براي انتصاب در اين سمت وارد مذاكره شده كه «هادي رضايي» عضو هيات اجرايي فعلي كميته يكي از اين افراد بوده، اما گويا وي هم نپذيرفته است.
«نصرالله پريچهره» مشاور و ناظر بر ظرفيت هاي قانوني معاونت توسعه مديريت و منابع از ديگر گزينه هاي مطرح و جدي دبير اجرايي نام برده مي شود كه كميته ملي المپيك از مدت ها پيش با وي گفت و گو كرده است.
پريچهره كه سابقه سرپرستي بر فدراسيون‌هاي شطرنج، بسكتبال، دوچرخه‌سواري و مديركلي ورزش و جوانان استان مازندران را برعهده داشته و جزو كارمندان وزارت ورزش و جوانان به شمار مي رود، بايد ديد مذاكرات كميته ملي پارالميپك با پريچهره كه در حال نهايي شده است، محقق مي شود؟.
با تصويب اساسنامه جديد كميته ملي پارالمپيك در 10 شهريور 95 از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و تائيد هيات وزيران، سرانجام سوم شهريورماه 97 براي اجرا ابلاغ شد كه در ماده 16 اين اساسنامه پست دبيركلي پس از 18 سال به «دبير اجرايي» تغيير يافت. با اين تغيير دبير اجرايي با حكم رئيس كميته پارالمپيك منصوب و جزء اعضاي هيات اجرايي محسوب مي شود.
ورزشي**9250**9118**
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش