۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
کد خبر: 83204660
T T
۰ نفر
مردم قم يكصدا بانگ الله اكبر سردادند

قم - ايرنا - بانگ الله اكبر امشب در آستانه فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي توسط مردم ولايتمدار قم در آسمان اين شهر مقدس طنين انداز شد.

به گزارش ايرنا، همزمان با سراسر كشور، مردم متدين و انقلابي قم در شب سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور در پشت بام منازل خود همانند سال هاي گذشته نداي الله اكبر سر دادند.
طنين انداز شدن باشكوه بانگ الله اكبر در آسمان شهر مقدس قم، بار ديگر نشان از تجديد پيمان مردم هميشه در صحنه اين نقطه از ايران زمين با آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب داشت و شكر ايشان از درگاه الهي به دليل پيروزي انقلاب اسلامي را در يادها زنده كرد.
مردم قم فردا نيز همزمان با چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي همراه با ساير ملت شريف ايران اسلامي، با عزمي راسخ و اراده اي مصمم در لبيك به فرمايش هاي رهبر معظم انقلاب در صفوفي به هم فشرده در راهپيمايي روز 22 بهمن شركت و عمق ارادت مردم اين استان به نهضت امام راحل(ره) را ترسيم مي كنند.
دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به ايران تا 22 بهمن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در سال 57، به عنوان دهه فجر نامگذاري شده است و هر ساله در روز 22 بهمن ماه راهپيمايي باشكوه مردم در سراسر ايران اسلامي برگزار مي شود.
7405/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها